Vem börjar du luta åt idag?jag var inne på det igår, men börjar omvärdera det idag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem börjar du luta åt idag?jag var inne på det igår, men börjar omvärdera det idag...
Jag nojar också för det. Hon lade också en väldigt tidig röst på Emtherlia.Jag vågar inte sätta B2 som god baserat på hennes röster, rösten på Emtherlia dag 2 skulle kunna vara RN alibi röst som gick fel och hennes röst på Emro igår kom när det redan var klart att Emro skulle åka.
Jag sätter inte henne som helt god, däremot vågar jag nästan påstå att hon inte är i lyan. Det finns ju dock en ond roll utanför lyan också.Jag vågar inte sätta B2 som god baserat på hennes röster, rösten på Emtherlia dag 2 skulle kunna vara RN alibi röst som gick fel och hennes röst på Emro igår kom när det redan var klart att Emro skulle åka.
Precis, det är det jag menar med ett alibi som slog fel.Jag nojar också för det. Hon lade också en väldigt tidig röst på Emtherlia.
Så du tror inte det kan ha varit en alibiröst?Jag sätter inte henne som helt god, däremot vågar jag nästan påstå att hon inte är i lyan. Det finns ju dock en ond roll utanför lyan också.
Precis, det är det jag menar med ett alibi som slog fel.
Jag har faktiskt inte funderat i de banorna förrän jag läste FiaM:s inläggSå du tror inte det kan ha varit en alibiröst?
det låter nästan som bananer i pyjamas dessutomB1 & B2, i love it!
alltså jag har haft så dåligt med tid, men det är bland de fem jag håller mest osäkra , men vetesjutton vart jag ska rikta blickarna ( varför tror du jag ropar på spionen)Vem börjar du luta åt idag?
Fuskalltså jag har haft så dåligt med tid, men det är bland de fem jag håller mest osäkra , men vetesjutton vart jag ska rikta blickarna ( varför tror du jag ropar på spionen)
jag kallar det
Just nu känner jag mig osäker på B2, hon kan mycket väl vara god, men jag vill inte bortse från att hon kan vara lurvig.Så du menar att B2 skulle sitta i lyan och gjort en miss med en alibiröst?
Tål att funderas på.
Vad är dina tankar om henne i förhållande till ensamvargen?
även läst Paddis fina teoriinlägg (alltså vilka bra sammanställningar du gör! )