Tvillingföl

Håller tummarna för lillpojken... hoppas att det går bra och han piggnar på sig...

Nu finns det bilder på Diegos stos tvillingar (och jag är kääär, gud sådana söta).

hem.passagen.se/waikele/tvillingar.jpg (klipp ut och klistra in i adressfältet, det funkar inte att direktlänka)

Jag håller tummarna allt vad jag kan för att båda klarar sig!

Jag håller tummarna för att lillkillen ska klara sig!!
Lycka till.
Hoppas, hoppas, hoppas att allt går som det ska

// Anna

Dom är ju helt underbrara :love: Jag håller hårt om tummarna! Jag hade ett fullblodssto som var tvilling där även brodern klarade sig. King och Queen hette dom :D

Gud vilka sötnosar!! :love:Hoppas verkligen att allt går vägen för er!

Alldeles...alldeles underbara!! :love: :love:

Guuud vilken fin teckning lillkillen hade!! (lilltjejen också)

Jag skulle kunna köpa han bara på färgen! :o :)

Vilka godingar!! :love:

Jag håller oxå tummarna för de små!

Lill / Stall Nöbbeled

Oh sååå fina, helt underbara ju. :love: :love:
Så små...hoppas hoppas att dom klarar sig.
Vad lik mamman dom var båda på teckningen.

Tack, vad snälla ni är allihop.

Ja inte är de så stora direkt.
Stoet väger 31 kg och mäter 73 cm.
Hingsten väger 28 kg och är 75 cm.

Han mår bättre nu på morgonen och har varit uppe och diat.
Ny laddning plasmadropp idag ska förhoppningsvis göra susen.

Ooh, kära nån så bedårande de är! Hoppas verkligen de klarar sig! Men ni verkar ju ligga på förkant åtminstone. :) :love:

Jag skulle kunna köpa han bara på färgen!

Då är vi två ;) Jag tror 'Diego' inte kommer ha problem med spekulanter på de där två, om hon ska sälja =) (jag gillar stoet emd, fux med bläs och fyra vita strumpor är ju min favorit, fast det ska helst vara kopparfux)

Jag dör ! :love: :love: :love:

Så ljuvliga ! Alldeles perfekta, fast i miniformat !

Jag hoppas verkligen att de klarar sig bägge två ! Det vore en underbar solskenshistoria !

Kul att ni gillar dem.
Hugade spekulanter är välkomna att höra av sig.
Troliga namn på juvelerna blir Zonic och Zephania, men jag har inte bestämt mig till 100% än.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 510
Senast: ildiko
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 845
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 723
Senast: YlvaG
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
671
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka