Tvillingföl

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Diego
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 145
  • Visningar Visningar 20 702
Sv: Tvillingföl

Ja, det står också i tråden. Hon heter numer Me_myself_and_I, och senast i februari i år skriver hon att de fick avliva Zonic men att Zelda klarade sig.

När ridsport gjorde en uppföljning (vilket det också står om i tråden), så skrev de att de fick avliva Zonic på grund av hasproblem, men att Zelda lever och hälsan.

Ja, det står också i tråden. Hon heter numer Me_myself_and_I, och senast i februari i år skriver hon att de fick avliva Zonic men att Zelda klarade sig.

När ridsport gjorde en uppföljning (vilket det också står om i tråden), så skrev de att de fick avliva Zonic på grund av hasproblem, men att Zelda lever och hälsan.

En väldigt gammal tråd, men någon som vet om Zelda lever idag och hur det gått för henne? :angel: Lite nyfiken..

Enligt blup.se så har Zelda fått föl i år så nog lever hon allt.
Ligger bild på henne där också - hon ser jättefin ut!

Enligt blup.se så har Zelda fått föl i år så nog lever hon allt.
Ligger bild på henne där också - hon ser jättefin ut!

Va in och kikade nu, tack för ditt svar..
Kul att se hur fin hon blivit och mår bra.. Och är mamma:love:

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 745
Senast: ildiko
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 035
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 851
Senast: YlvaG
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Barfotaboots!