Tvillingföl

lånar svarsknapp

Du måste uppdatera oss med mera bilder när de kommit hem!
Fantastiskt söta och underbart att de lever båda två! Bra namnval åxå!

/Malin

Tack !
Jag lovar att vara flitig med kameran.
Vi väntar bara svar på en blododling, den väntas bli klar under dagen, ser den bra ut kommer de hem i morgon.

Vilka fina föl du fått!! :love: Stort grattis!
Har ett namn förslag till stoet, Zorina. (min pålla heter så... :) ) Fast du har kanske bestämt dig för Zelda, vilket är ett jättfint namn!
Håll oss uppdaterade med fler bilder på småttingarna!! :bump:
Lycka till! B

Nu är de hemma ! Och min plånbok är tom. :(
40 000:- kostade det kalaset, jag ska aldrig med sucka när det är dags att betala försäkringspremien.

Mår han bra nu då lilleman? Trots den tomma plånboken? Tänk att man gör så mkt för sina älsklingar.

Han mår prima, men ska sprutas med Penovet i 10 dagar till.
Just nu kutar de runt i hagen i full fart, stackars morsa som ska försöka hålla ordnng på två vilddjur som sticker åt varsitt håll.

Oh guuuuuud så söta! :love:

Vad härligt att det verkar gå åt rätt håll m lillkillen. Han ser precis ut som mina drömmars häst! :love:...ska inte köpa föl, ska inte köpa föl, inte köpa föl...*försöker intala sig själv*

//Alice

//Alice

Skönt att höra att allt gått bra och att de små (och stoet med såklart) mår bra! :)

Så skönt att det gått bra och att de är hemma!

Nu väntar vi på fler BILDER på de små raringarna!

Så underbart att de är hemma nu *GRATTIS*!!!

Hoppas, hoppas allt fortsätter positivt för *underverken* :love:

Väldigt söta små fölisar! Skönt att de fått komma hem nu. Hoppas allt går bra i fortsättningen också!

MVH Tingeling :banana:

Idag har jag fotat, ska bara försöka koma på hur jag lägger ut bilderna.....

Sv: Re: Tvillingföl

Är kanske att bättre Diego själv svarar... Enligt Ridsport hade han problem med bakbenen som inte skulle gå att operera.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 510
Senast: ildiko
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 845
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 718
Senast: YlvaG
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
671
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka