Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ärligt, det KAN bara INTE finnas något som är viktigare än att din son får träffa dig på söndag! Vaddå 20 mil? Det är väl för fasiken ingenting i sammanhanget??? Jag börjar ana gravad hund här...
För att om du har bilen på parkeringen hoppas jag verkligen att du skojar när du säger att du inte kan hjälpa din son
Men ärligt, det KAN bara INTE finnas något som är viktigare än att din son får träffa dig på söndag! Vaddå 20 mil? Det är väl för fasiken ingenting i sammanhanget??? Jag börjar ana gravad hund här...
Har jag sagt att det är pga bilproblem jag inte kan köra honom?
Har jag sagt att det är pga bilproblem jag inte kan köra honom?
Jag KAN INTE åka 20 mil just den söndagen pga nånting som du inte har en jävla blekaste aning om!
Vet du, jag kan verkligen inte förstå det. För MIG hade det inte funnits NÅGOT som kunde gjort att det inte var möjligt.
Du ska ju uppenbarligen inte genomgå någon stor operation för din överlevnad
Sådant sker väl sällan på söndagarna om det är planerat och inte akut? Annars hade det kunnat vara ett begripligt skäl.
Har jag för helvete sagt att han inte får träffa mig?
Jag KAN INTE åka 20 mil just den söndagen pga nånting som du inte har en jävla blekaste aning om!
Respektera det jag skriver och sluta kasta skit på mig!
NVad är viktigare, som inte gick att förutse? Jag kan fan inte komma på något. Jag har fantiserat om min egen mammas begravning, mitt eget bröllop, min egen disputation - men, nää...?
MIN personliga erfarenhet och upplevelse, är att min fysiskt närvarande förälder, som oupphörligen svartmålade och baktalade min fysiskt frånvarande förälder - är den som svikit mig mest.
På något sätt får jag upp i mitt inre att pappan vetat detta redan när dagarna bestämdes och insett att det skulle försvåra för TS --> vilket verkar vara något han njuter av i detta läge.