Sv: Trasigt mammahjärta
Han skriver inte att ni inte kommer överens. Han skriver att ni inte kommit överens om ev viss sak. Det betyder att ni inte bestämt något, inte hur ert relation är.
Hur pappan lyckats flytta sonon tror jag som sagt inte han kan svara på. Han verkar dessutom tro att du syftar på en flytt som hela klassen gjort och svarar klart och tydligt på detta. Han är väl rektor på skolan där sonen går nu? Då är det inte den skolan sonen kommit till efter han flyttat från er kommun. Inte alls hans område alltså.
Du misstolkar ju, varför skulle han inte kunna göra det?
Att klassen byter skola vet jag om, det var inte det jag frågade om. Jag skrev klart och tydligt frågan om hur pappan har kunnat skola in sonen i denna skola när han flyttade från "min" kommun. Det han har svarat på om klassen har jag inte ens frågat.
Han skriver att vi föräldrar inte kommer överens, om han då vet det, varför har han då inte kontaktat mig och gett mig info. Förstår inte
Han kan omöjligt ha misstolkat mig och mina frågor!
Han skriver inte att ni inte kommer överens. Han skriver att ni inte kommit överens om ev viss sak. Det betyder att ni inte bestämt något, inte hur ert relation är.
Hur pappan lyckats flytta sonon tror jag som sagt inte han kan svara på. Han verkar dessutom tro att du syftar på en flytt som hela klassen gjort och svarar klart och tydligt på detta. Han är väl rektor på skolan där sonen går nu? Då är det inte den skolan sonen kommit till efter han flyttat från er kommun. Inte alls hans område alltså.
Du misstolkar ju, varför skulle han inte kunna göra det?