Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråkigt med dålig känsla men bra kört ändåVar på gymmet typ 3h senare än jag brukar. Det gillar jag inte kände mig slak, obekväm och omotiverad.
Visa bifogad fil 147013
Bra backpass! 14 vändor kände mig stark!!
Varv 2-13 - sprang halva. Och sen sprang jag hela 14:e. Är inte direkt explosiv utan lubbar fram
Totalt 4.93 km.
Visa bifogad fil 147290
Knäskydd för träning? Vad rekommenderar ni? Jag tror mina knän klagar delvis av ålder och delvis av rejält ökad belastning både i form av träning 4 pass i veckan plus 10 000 per dag. Dom är mer anpassade till att sitta i soffan
Jo, jag är försiktigare med knäna nu, men känner att dom skulle må bra av lite stöd när jag tränar. Skippar till exempel bulgarians just nu.Knän är luriga, och en klassiker vid för snabb ökad belastning. Så det är benstyrka som behövs, starka lårmuskler stabiliserar knän. Och naturligtis att backa tillbaka en för snabb ökning träningsmängd. Du kan inte linda ett hästben starkt och detsamma är det med knäskydd....
Jo, jag är försiktigare med knäna nu, men känner att dom skulle må bra av lite stöd när jag tränar. Skippar till exempel bulgarians just nu.
Du tänker knävärmare till böj? Typ alla är rätt okej Mitt sällskap började använda Rehband RX Knee Sleeve 5mm när hans knän var griniga, och minskad belastning såklart så dom får en chans att återhämta sig.Knäskydd för träning? Vad rekommenderar ni? Jag tror mina knän klagar delvis av ålder och delvis av rejält ökad belastning både i form av träning 4 pass i veckan plus 10 000 per dag. Dom är mer anpassade till att sitta i soffan