5 dagar feberfri på raken.
20 minuter långsam jogg idag.
Fortsatt feberfri
20 minuter idag också. Liiiiite snabbare än i måndags.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
5 dagar feberfri på raken.
20 minuter långsam jogg idag.
Vi har varit ute och vandrat i två dagar sjukt ovan att bära tung ryggsäck, det var länge sen! Höfterna är duktigt trötta, och avbärarbältet på den lånade ryggsäcken var för brett vilket gjorde att jag fick punkttryck på höftbenen och svanskotan istället, det var mindre skönt. Men en riktigt härlig tur totalt sett, och nu måste jag köpa en egen ryggsäck med bättre passform
Visa bifogad fil 146928
Hahah åh nej hatar när det där händerVar på vattengympa på förmiddagen och det var en vikarie som höll i den. Och herregud vad frustrerande hon var!
Bytte typ övningar var 15e sekund och varje gång hon bytte övningar så klappade hon snabbt och hårt i händerna två gånger. Kändes väldigt aggressivt.
Och häften av övningarna var nya och hon visade inte så bra vilket gjorde att många av oss inte förstod utan mest sprattlade runt och log åt varandra.
Så ett katastrofalt pass, men nu vet jag att jag ska akta mig för denna instruktör hädan efter.
BackeTog en 5 km promenad i morse och nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska köra backträning eller springa 5 km i elljusspåret backe känns mest lockande, men bestämmer mig nog på plats.
Tänkte gå på spinningpass först, men sov för länge, vill ta vara på det fina vädret också.
Backe
Det blir det ska uppför kebne i sommar så måste träna
Åh vad kulDet blir det ska uppför kebne i sommar så måste träna
Åh vad kul