Haha japp! När jag börjar få lön igen istället för föräldrapenning så ska jag unna mig lite nytt och fräschtMen då är det ju bara att köra på med nya kläder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha japp! När jag börjar få lön igen istället för föräldrapenning så ska jag unna mig lite nytt och fräschtMen då är det ju bara att köra på med nya kläder.
Jag är SÅ sugen på att uppdatera min träningsklädesgarderob! De flesta plagg har mellan 5-10 år på nacken och börjar kännas rätt trista. Måste dock vänta tills jag börjar jobba igen och har råd
Men hur mycket träningskläder behöver man egentligen? Hur mycket har ni? Vad ska jag prioritera? Behöver egentligen uppdatera allt från tights till strumpor.
Börjat knåpa ihop styrkeschema nu... vad tror ni om detta, ser det helt galet ut?
Har ingen aning om vad jag ligger på för vikter osv. Det är år sen jag styrketränade senast, då hade jag rätt bra koll, numera not so much
Visa bifogad fil 95449
Jag tycker att marklyft nästan är en helkroppsövning faktiskt men jag gillar och tränar helst helkroppsövningar så det kan vara en bias.
Det finns mycket färdiga program på nätet om men är osäker. Typ starting strenght är väldigt populär.Börjat knåpa ihop styrkeschema nu... vad tror ni om detta, ser det helt galet ut?
Har ingen aning om vad jag ligger på för vikter osv. Det är år sen jag styrketränade senast, då hade jag rätt bra koll, numera not so much
Visa bifogad fil 95449
Vad jag har lärt mig så kan man med fördel träna helkropp om man tränar upp till 3 pass per vecka. Från 4 pass och uppåt kan det vara värt att dela upp mer.Jo jag tycker också det...
Funderar på att lägga till den på överkroppspassen också?
Hur många dagar i veckan kör du helkropp? Funderade på det först, men vill nog dela upp det ändå...
Det finns mycket färdiga program på nätet om men är osäker. Typ starting strenght är väldigt populär.
Vad jag har lärt mig så kan man med fördel träna helkropp om man tränar upp till 3 pass per vecka. Från 4 pass och uppåt kan det vara värt att dela upp mer.
Rent generellt, sen kan det finnas fördelar och nackdelar och olika förutsättningar hit och dit.
Med två träningspass per vecka skulle jag absolut köra helkropp! Tror du kommer få mycket bättre resultat av det, då kan du stimulera både överkropp och underkropp två gånger per vecka istället för en.Tack! Anledningen till att jag vill dela upp det i hel och underkropp är för att jag inte vill lägga mer än 2 dagar på styrketräningen inte just nu iallafall, jag tycker cardio är så mycket roligare... men tror kroppen skulle bli glad av styrketräning speciellt med det yrke jag har.
Med två träningspass per vecka skulle jag absolut köra helkropp! Tror du kommer få mycket bättre resultat av det, då kan du stimulera både överkropp och underkropp två gånger per vecka istället för en.
Jo jag tycker också det...
Funderar på att lägga till den på överkroppspassen också?
Hur många dagar i veckan kör du helkropp? Funderade på det först, men vill nog dela upp det ändå...
Tack! Anledningen till att jag vill dela upp det i hel och underkropp är för att jag inte vill lägga mer än 2 dagar på styrketräningen inte just nu iallafall, jag tycker cardio är så mycket roligare... men tror kroppen skulle bli glad av styrketräning speciellt med det yrke jag har.
Ah, jag missade den biten! Då kan du definitivt köra helkropp och marklyft alla gånger du styrketränar.
@pepp tips, gratis program från styrkelabbet. Helkropp 2 pass/vecka finns i appen!
Visa bifogad fil 95463