Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påminner om min träning. Jag har knapp plats för min Yogamatta här hemma. Bor litet, plus hundarnas leksaker och ben.
Får bända och vrida mig mellan stolsben och bordsben och råka hamna på ett stort märgben jag missat att ta bort, blir lite extra träning att försöka göra alla övningar när man knappt får plats… Nästa boende ska man ska kunna yoga i har jag bestämt
Haha, det var väldigt mycket leksaker. Typ som mina hundars ”inredning” innan jag plockar bort dom På något sätt har två små kineser typ 20 leksaker plus 10 benbitarSaken är ju den att jag har plats att träna på. Om nu barnen kunde ha sina leksaker på sitt rum men det lär inte hända
Baserat på erfarenhet eller annat?Får absolut inte i mig tillräckligt med "vanlig kost". Jag ska äta ca 120g om dagen för att bygga muskler.
Baserat på att jag inte får i mig så mycket med vanlig kost och PT som räknat på vad jag borde äta baserat på träning/min vikt/längd etc.Baserat på erfarenhet eller annat?
@pepp
Vad har du för klocka?
Har tänkt uppgradera min men vet inte riktigt vad jag vill ha, men det där med body battery lät ju spännande!
Kul! Jag har mest kikat på Garmin, om än lite andra modeller.Garmin forerunner 55 är jättenöjd! Finns ju en uppsjö av klockor verkligen... tycker denna låg bra i pris också.