Ja! Jag har Strong AppÄr detta nån app du använder som du matar in i? Hade varit roligt att följa sina resultat lite mer över tid än jag gör nu.
Valt att betala 350:- per år för att kunna göra fler templates och följa grafer osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Jag har Strong AppÄr detta nån app du använder som du matar in i? Hade varit roligt att följa sina resultat lite mer över tid än jag gör nu.
Min vecka blev inte riktigt som planerat, framförallt pga problem med axeln igen men också att jag behövde en sovmorgon igår.
Fick ihop det här:
Måndag - crossfit
Tisdag - crossfit, uteritt
Onsdag - crossfit
Torsdag - crossfit, hoppträning
Fredag - uteritt
Lördag - vila
Söndag - yoga, uteritt
Ja, jag är nöjd så sett även om axeln gjorde att jag missade två planerade pass. Men det blev mycket gjort ändå, mer ledsen att jag drog upp skadan så mycket än för de missade passen.Det där ser ju ut som en asgrym vecka, iallafall i mina ögon
Jag säger som Pepp, den där veckan hade jag varit urnöjd med! Samtidigt vet jag hur frustrerande det är när det är skador/sjukdom som står i vägen för träningMin vecka blev inte riktigt som planerat, framförallt pga problem med axeln igen men också att jag behövde en sovmorgon igår.
Fick ihop det här:
Måndag - crossfit
Tisdag - crossfit, uteritt
Onsdag - crossfit
Torsdag - crossfit, hoppträning
Fredag - uteritt
Lördag - vila
Söndag - yoga, uteritt
Grymt jobbat! Jag blir också nervös inför träning ganska ofta, tror att det beror på en blandning av prestationsångest (tyvärr) och allmänt höga adrenalinnivåer. Det är ganska jobbigt tycker jag, så jag försöker jobba bort det så mycket som möjligt.Jag vet inte riktigt vad som händer, men nytt PB idag igen, jag försöker inte ens?! Idag kändes det tungt i ben, kropp och andning plus jättevarmt.
Men kul iallafall
Visa bifogad fil 95007
Har börjat bli pirrig inför löppassen, lite som innan isvak, en slags nervositetskänsla. Just för att man aldrig vet hur det kommer gå, kommer jag ha en bra eller dålig dag.
Men vad härligt ändå att du hade självförtroendet att ändå testa nivå 5! Oftast är det ju det mentala som sätter stopp, åtminstone för mig, så det är härligt när man väl lyckas övervinna hjärnanDagens crossfit var en liten påminnelse att jag fortfarande inte alltid är så stark som jag tror
Huvudblocket var en 18 min AMRAP:
12 deadlifts
9 power cleans
6 front squat
30 sekunder vila
Målet var att göra sju varv.
Jag tänkte att jag är ju stark i marklyft och rätt stabil i mina cleans, så även om front squats är svagt så tänkte jag att jag idag kanske ändå var nivå 5 för första gången. Skilde 5 kg ner till nivå 4 så hur stor skillnad kan det göra egentligen…
Större skillnad än jag trodde, fick inse efter ett varv att jag på den tyngden inte skulle orka 18 min så körde första varvet på nivå 5, de andra 6 varven + 6 deadlifts gjorde jag på nivå 4.
Jag säger som Pepp, den där veckan hade jag varit urnöjd med! Samtidigt vet jag hur frustrerande det är när det är skador/sjukdom som står i vägen för träning
Men vad härligt ändå att du hade självförtroendet att ändå testa nivå 5! Oftast är det ju det mentala som sätter stopp, åtminstone för mig, så det är härligt när man väl lyckas övervinna hjärnan