Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påminner om min träning. Jag har knapp plats för min Yogamatta här hemma. Bor litet, plus hundarnas leksaker och ben.Har snart avklarat en vecka på kost- och träningsprogrammet, vilket också innebär att veckans 4e styrketräning är imorgon. Dagens pass var det klurigaste hittills då vardagsrummet var fullt med leksaker, och för att hinna träna medan E sov så fick jag ta det lilla utrymme som fanns kvar
Kul! Det vet jag att de haft här i stan också förr, nästan så att jag blir sugen på att kolla upp om de har i sommar också nuIdag körde Friskis igång gratis sommarträning - gissa vem som passade på
Cirkelfys på schemat, jag vet ju att det brukar vara tufft men ojoj jag fick så jag teg emellanåt 8 månader efter förlossningen nu och jag tränar som vanligt men har ju varken kondis eller styrka att skryta med. Men pannben har jag ändå lite av! Och träningsvana.
Fyra stationer med tre övningar på varje station, tre varv per station. 45 sekunder jobb, 15 sekunder vila. Mellan varje station var det en ”final” med löpning 45 sekunder, sen 1 minut vila innan nästa station.
Station 1: Battle ropes, dips, sprint i backe
Station 2: Utfallsgång med vikt på rak arm, omvänd rodd, sit-ups med klapp under ena benet
Station 3: Välta däck alt. slam ball 20 kg, mountain climbers, sidoplanka med höftlyft
Station 4: step-ups, lyfta kettlebell från marken upp på raka armar ovanför huvudet, gående armhävning
Vi körde utomhus i gräset, fick en omgång med ösregn på oss, blev smutsiga. Men kul var det, trots att jag flåsade som en dåre emellanåt Så nöjd att jag inte gav upp och att jag körde på med löpningen trots stumma ben och taskigt flås som gjorde att typ alla sprang om mig.
lol.är inte helt förlamad
Apropå protein, är det inte så att man får i sig hyfsat med protein med "vanlig" kost? Upplever att det kan bli en proteinhets trots att man kanske inte behöver det?
Från livsmedelsverket:
"Många är rädda att inte få i sig tillräckligt mycket protein. Men faktum är att så gott som alla får i sig det protein de behöver, eftersom protein finns i större eller mindre mängd i nästan all mat."