Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade samma på crossfiten förra veckan, bara jag och coachenEnda anmälda till cirkelträningen idag instruktören ringde och frågade om jag ville köra ändå, klart jag vill! Blir ju som en privatlektion då, haha.
Jag hade samma på crossfiten förra veckan, bara jag och coachen
Ja, det kanske jag skulle prova! Tack för tips!Löparryggsäck då? Jag tycker det blir svalare än väst, västarna har så mycket tyg.
Bra jobbat! Jag blir utmattad bara jag ser vad ni andra pysslar med när ni tränar Jag är en soffpotatis i jämförelseBra pass igår, körde efter detta! Svetten sprutade, trodde jag låg högre pulsmässigt, men maxpuls var 120 bara
Visa bifogad fil 94073
Ikväll backträning!
Det är säkert ingen fara efter så lång tid, det är nog snarare muskulaturen runt som känns skulle jag gissa. Mitt (mina) kan kännas fortfarande 3,5år efter sista snittet men för min del beror det på sammanväxningar som ”drar” i vissa lägen.Alltså Tabata intervaller, varför har jag någonsin ens haft ett gymkort? Får mer gjort på 25 min Tabata på verandan än 1 h på gymmet.
Är för övrigt nojig över kejsarsnittet. Det har gått 5 månader nu så borde vara lugnt, men inbillar (?) mig att jag ibland känner av det efter träning.