Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ akupunktur? Aldrig testat, kanske värt att testa ändå!
Jag testade (gick två gånger) men exakt inget hände och kramperna blev snarare värre.Dryneedling! Det rådde bot på år av gubbvad (autocorrect föreslog år av gubbvälde - tänk om lösningen varit så enkel) för min del. Visst bor du i Stockholm - jag kan i så fall tipsa om en superbra naprapat jag gick till under många år.
Jag gjorde en försiktig löprunda på morgonen, hinner inte crossfit idag. Benen kändes inte alls med i matchen, framförallt vaderna var spända och kändes som de var på väg att krampa till och från. Mest nöjd att det blev något överhuvudtaget, kan inte ens minnas när jag var ute en runda före jobbet. Hoppas nu benhinnorna håller sig i schack bara.
Tack! Jag gillar att vara ute på morgonen och springa inga känningar i benhinnorna!Like på att du tog dig ut, inte känslan i benen såklart. Har själv extremt svårt att ta mig ut tidigt på morgonen så heja dig!
Det är 24 grader varmt och jag ska fara och springa milen
Klokt med 5km! Det är varmt idag!Nä, kroppen sa nej. Blev en för mig sölig 5:a, svettfest deluxe.
Klokt med 5km! Det är varmt idag!
Värmen sänker prestationsnivån. Det bara är så. Jag hade träning med ett ganska tufft intervallpass igår fm när det var galet varmt. Vid varje vila sprang jag in i skuggan. Jag skippade även de två sista intervallerna då jag kände tydligt att jag redan hade uppnått den ansträngning som passet i vanliga fall brukar ge när jag kör det i sin helhet. Men är man bara beredd på att det går lite långsammare och att man kan behöva korta ner arbetstiden samt att man söker skugga när man kan och dricker mkt så fungerar det bra ändå tycker jag. Jag brukar resonera att det är bra nog bara att man ger sig ut ändå. Så heja dig!Nä, kroppen sa nej. Blev en för mig sölig 5:a, svettfest deluxe.
Värmen sänker prestationsnivån. Det bara är så. Jag hade träning med ett ganska tufft intervallpass igår fm när det var galet varmt. Vid varje vila sprang jag in i skuggan. Jag skippade även de två sista intervallerna då jag kände tydligt att jag redan hade uppnått den ansträngning som passet i vanliga fall brukar ge när jag kör det i sin helhet. Men är man bara beredd på att det går lite långsammare och att man kan behöva korta ner arbetstiden samt att man söker skugga när man kan och dricker mkt så fungerar det bra ändå tycker jag. Jag brukar resonera att det är bra nog bara att man ger sig ut ändå. Så heja dig!