Det gick bra! Läkaren visade sig vara både sympatisk och störtskön Är hemma tre veckor till, efter det blir det mest troligt 50% och det känns okej
Vad skönt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gick bra! Läkaren visade sig vara både sympatisk och störtskön Är hemma tre veckor till, efter det blir det mest troligt 50% och det känns okej
Inte knäböjt på nästan en månad, men det kändes ändå rätt stabilt när jag körde 6 * 2 reps på 60 kg.
40 min yoga igår kväll. Jävlarrr vad jag är ovig efter graviditeten Foglossningen och ryggskottet sabbade mycket mer än jag trodde Sambon satt i soffan och tuggade godis Han och hans kompis har gått på det där med bantningspiller så han sitter hellre i soffan.
Jag kör på det gammla hederliga- ät mindre, träna mer!-
Har ingen aning. Några som tydligen ska innehålla efedrin. Vi får väl se. Med deras tur lär dem väl svälla upp som en ballong iställetHaha vad är det för bantningspiller?
Och heja dig Bra jobbat med yogan
Igår hade jag PT-pass på boxen och vi körde teknik i Clean & jerk. Här är mitt PB från igår på 65 kg.
https://www.instagram.com/p/BZytqbpl789/?taken-by=frida_Lundahl
Ryck PB på 42 kg även från PT-pass.
https://www.instagram.com/p/BZbl8_hl6Pf/?taken-by=frida_lundahl
Snyggt som FAN!
En vän till mig går på soppor… I mina ögon är det lite samma sak som bantningspiller.40 min yoga igår kväll. Jävlarrr vad jag är ovig efter graviditeten Foglossningen och ryggskottet sabbade mycket mer än jag trodde Sambon satt i soffan och tuggade godis Han och hans kompis har gått på det där med bantningspiller så han sitter hellre i soffan.
Jag kör på det gammla hederliga- ät mindre, träna mer!-
Jag och min pojkvän ska åka på en resa på lördag, vara borta i en vecka. Jag har ingen aning om var vi ska då det är en överraskningsresa för mig som fyller år i oktober. Men! Igår fick jag min första och hittills enda ledtråd - "packa träningskläder".
Whaaaat??
Min kille är ju ingen träningsfantast direkt så vad är detta?! Omg så spännande