Det går inte att komma in på deras sida/appen. Allt ligger nere hos dem så det går heller inte att maila eller ringa dem.Vad har hänt med Garmin? Min pappa har Garmin och är statistiknörd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går inte att komma in på deras sida/appen. Allt ligger nere hos dem så det går heller inte att maila eller ringa dem.Vad har hänt med Garmin? Min pappa har Garmin och är statistiknörd![]()
Googla, jag förstår mig inte på sånt så fick googla själv när jag läste detVad betyder det?
Och ja, det är jättemärkligt att de inte uttalar sig.
Usch, stackarna om det är det som de råkat ut för. Då offrar jag med glädje min statistik i så fall.Googla, jag förstår mig inte på sånt så fick googla själv när jag läste det![]()
*kl*
Nu behövs ny tråd va?
Ja, det är ju ingen katastrof att bli av med statistiken men det känns tråkigt. Tycker bristen på information från Garmin kanske tyder på att det är nåt sånt det handlar om.Usch, stackarna om det är det som de råkat ut för. Då offrar jag med glädje min statistik i så fall.
TackVad skönt att det gick bra med hunden! ❤