Igår var jag lite pms-ig och åt mängder av choklad. Ni som följer mig på instagram vet vad som hände sen: jag reste mig till slut från soffan, tog på mig löparskor och stack ut i skogen. Gick, hoppade, skuttade, sprang. Det låter så otroligt töntigt när man säger det och kanske är det töntigt också. Men det hjälper verkligen! Balansera på rötter och stenar, hoppa över saker, galoppera fram i skogen som när man var liten och lekte häst (eller var det bara jag ), springa så snabbt man kan och sen gå resten av tiden. Hitta en stig som lutar svagt svagt nedåt, springa full fart framåt med armarna rakt ut och ropa "wiiiiiiiii" och benen bara fortsätter springa och sen när man tappar fart börjar man gå istället och hjärtat bankar och endorfinerna sprutar Bästa medicinen!
Idag började jag dagen med skön yoga. Ska åka in till stan i eftermiddag och vara med på en PT-grupp, blir kul
Sen, jag vågar knappt säga det för jag tror inte det är sant: Det verkar som att vi ÄNTLIGEN har fått vatten igen...!!!!! Vill typ gråta. Vi ropar inte hej än, men det finns vatten i kranen, herregud.
Idag började jag dagen med skön yoga. Ska åka in till stan i eftermiddag och vara med på en PT-grupp, blir kul
Sen, jag vågar knappt säga det för jag tror inte det är sant: Det verkar som att vi ÄNTLIGEN har fått vatten igen...!!!!! Vill typ gråta. Vi ropar inte hej än, men det finns vatten i kranen, herregud.