Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Power hour! Dom brukar vara roliga och jobbiga!Idag blir det nog gruppträning på Friskis.
Träning med medicinboll där jag glömt namnet på själva passet - men det brukar va bra iaf!
Haha, just ja! Visstr att det var något med PowerPower hour! Dom brukar vara roliga och jobbiga!
Vad bra! Det känns väldigt spännande och jag är glad att jag har maken med mig som moraliskt stöd.
Känns som jag kommer stå som ett fån i gymmet första gången
Inte för att någon kanske saknat mig, men jag är tillbaka
Gjorde min efterlängtade bukplastik den 14 september. Hade lite problem med illamående, dock inga smärtor att prata om, så igår äntligen har kroppen börjat komma igång. Igår gick jag 2 km, och idag gick jag 2,2 km. Det går inte alls fort, dagens promenad tog 40 minuter!! Men jaja, jag skulle ta det lugnt
Träning lär dröja, men jag kan redan nu känna mina magmuskler vid dessa enkla sjukgymnast-övningar
Förra veckan blev inte så aktiv som jag hoppades på, men helt ok ändå. Har kämpat lite mentalt så jag är glad att det som blev blev liksom 7,5 km promenad i måndags, yinyoga i onsdags och i lördags plockade jag fram ett par hantlar jag haft stående ett tag. Att sätta sig finns inte på världskartan, jag tippar omkull
Funderar på att försöka gå på alla(5) yin-pass i veckan, för att utmana mig själv. Jag mår just nu ganska bra när jag får vara hemma och göra ingenting och inte behöver tänka, men har stora problem med att gå hemifrån och kan inte ta mig för saker, ser ingen mening med nåt osv, och nu börjar sjukskrivningen närma sig slutet. Har läkartid 2/10.
Jag hoppas att om jag pressar mig själv lite nu så kommer jag antingen märka att det faktiskt går bra och därmed kunna börja jobba lite igen, eller så kommer det bli tydligt att det inte går än. Bryter jag ihop bara av att lämna hemmet fem dagar på en vecka är det kanske inte dags att köra tåg än liksom
(Jag gör saker hemma som jag vet egentligen gör mig glad, men det ger liksom inget nu. Så bristen på livslust beror inte på lack of trying liksom, tyvärr)
Inte för att någon kanske saknat mig, men jag är tillbaka
Gjorde min efterlängtade bukplastik den 14 september. Hade lite problem med illamående, dock inga smärtor att prata om, så igår äntligen har kroppen börjat komma igång. Igår gick jag 2 km, och idag gick jag 2,2 km. Det går inte alls fort, dagens promenad tog 40 minuter!! Men jaja, jag skulle ta det lugnt
Träning lär dröja, men jag kan redan nu känna mina magmuskler vid dessa enkla sjukgymnast-övningar
Jag har ett par korta handskar med gelkuddar. Tänker att jag kan dra på ett par tjockare/längre över dem när det blir kalltNej jag hade inga handskar! Trodde bara man hade det om det var kallt men det är klart, lite vaddering hade ju inte skadat
Tänkte bara förtydliga att min anmälan gäller blodgivning, inte KBT. Tänkte testa och se först om jag klarar av det (mao om de på blodgivningen står ut med mina skrik), och gör jag inte det så får det kanske bli KBT dåGör det - det har varit svinjobbigt stundtals. Men nu i efterhand har jag ju fått lov att inse att det inte gör ont, det går fort och det känns helt jävla fantastiskt efteråt!
Känner mig som världens bästa och tuffaste typ, haha.
Belönade mig själv genom att köpa en glassmaskin
Efter lång sjuka, 1,5 månad, är jag övertaggad idag på att komma igång igen. Testar Rosa-fluff gymmet Rosa Skrot ikväll för att få lite extra dos inspiration
Bara nyfiken. Är det för att man inte vill träna med killar som det finns tjejgym eller för att träningsredskapen är mer anpassade för kvinnor ?