Tack, jag hoppas det ocksåMen det är ju bara en månad..! Hoppas verkligen du får sjukskrivningen förlängd, det gynnar ingen om du tvingas tillbaka i stort sett direkt och måste bli sjukskriven igen... Förstår hur du menar, det där med att stressa över att man måste sluta stressa som sagt
Jag har inte tagit tag i det än, men har faktiskt ikväll suttit och letat vc... Lite knepigt när jag jobbar så långt bort, vill inte behöva ta ledigt en dag för att gå till vc här hemma. Så jag funderade på om jag kunde gå till en i gävle så kan jag gå när som helst på dagen, bara flexa ut. Men man verkar inte kunna boka tid via "mina vårdkontakter" av någon anledning så jag måste ringa och då får jag lite ångest för det
Så... det korta svaret är: jag jobbar på det
Undrar om inte Mina vårdkontakter är lite stelbent när det gäller landsting, jag bytte ju från Uppland till Gävleborg när jag flyttade och kunde inte "lista tillbaka" mig när väl listat mig här uppe. Går btw till mitt närmsta Capio i Gävle och är nöjd, skönt att ha läkare och psykolog på samma ställe. Dom har sån där återuppringning via telefonsvarare, hatar också att ringa själv men det känns lättare när det bara är att svara liksom