Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch vad drygt! Fick du nån prognos för när det kan tänkas vara läkt?Varit på ultraljud för axeln, inflammerad slemsäck
Inte göra något som irriterar och äta naproxen ett par veckor.
Orimligt stressad över att tappa överkropp. Men bättre att veerkligen ta hand om den nu, sedan göra mycket mer stabilitetsövningar och sen komma tillbaka.
Får se det som ett gyllene tillfälle att kötta massor med ben och rumpa istället! Försöker vara positiv
Ibland får man ju prioritera annat, har ingen aning om vad du jobbar med men det låter som att sömn borde vara något du försöker få mer tid för just nu snarare än träning?Tur jag joggade 2 pass förra veckan för denna vecka har varit kaos. Jobbade 15 tim igår, minst 12 idag och imorgon och så packa inför resa på måndag, samt försöka ta hand om djur. Sovit max 5 timmar på natten, oftast 3. Jag ger upp. Fattar varför jag inte kan hålla regelbunden träning.
Ibland får man ju prioritera annat, har ingen aning om vad du jobbar med men det låter som att sömn borde vara något du försöker få mer tid för just nu snarare än träning?
Usch, stackare. Har du endometrios? För det låter inte normalt.Var på gymmet i dag. Hade mensvärk, men körde lite lättare styrka och tänkte sedan att jag skulle springa på bandet någon halvtimme.
Hann springa i en kvart innan menskramperna från helvetet attackerade. Jag var tvungen att trycka på nödstoppet på löpbandet och sätta mig ner. Hyperventilerade och visste inte var sjutton jag skulle ta vägen.
Snubbe som jobbar där kom och bar iväg med mig till deras kontor, tur de är starka eller något När jag väst fram att det var mensvärk och att jag inte höll på att dö fick jag vatten, te, värmekudde, och godis Så satt jag där i hans stol tills jag var bra nog att ta mig till taxi som körde mig hela de 600 metrarna hem (han insisterade och vägrade släppa mig annars)
Hur sjutton ska jag någonsin kunna gå till gymmet igen? Känns som att jag totalt gjort bort mig för all evighet typ
Tänker att om jag någonsin ska kunna gå tillbaka måste jag göra det typ det första jag gör i morgon. Annars kommer hjärnspöken förstöra gym för mig för all evighet
Nja, vila axeln 3-4 veckor och hoppas typÄsch vad drygt! Fick du nån prognos för när det kan tänkas vara läkt?
Nej jag tror inte det. Har haft ont så klart och har då och då jätteont, men aldrig så att det gör så fruktansvärt ont att det är helt omöjligt att ens stå upp eller ens andas.Usch, stackare. Har du endometrios? För det låter inte normalt.