Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min träningsvecka har också spruckit pga förkylning. Så himla tråkigt eftersom jag hade dålig träningsvecka förra veckan också. Men men, så är livet.Min plan sprack även denna vecka, vrålförkyld!!!
Men tänker att jag är tillräckligt pigg för att gå på PT-gruppen i morgon kväll. då det bara är lyft och inget pulshöjande. Men allt beror på hur jag mår ikväll och i morgon såklart. Barnen har legat hela veckan, så inget konstigt kanske att det blev min tur.
Wow, så spännande att rida såna träningar! Hoppas det blir superkul du måste berätta sen hur det gått.Jag har varit iväg och hälsat på kompisar i några dagar men har inte legat på latsidan för det. Framförallt har jag promenerat väldigt mycket, ca 20 000 steg per dag. Sen testade jag att spela padel för första gången i mitt liv också, sjukt kul! Dock inte särskilt jobbigt, men det beror kanske på att 3 av 4 spelare var nybörjare.
Nu har jag just kommit hem igen och det känns faktiskt väldigt skönt, hur trevligt det än var hos mina vänner. Planen för veckan är crossfit imorgon och sedan är det 100% fokus på ridningen resten av veckan. Stallet jag rider i anordnar en dressyrclinic med en Grand Prix-ryttare som är mitt inne i en OS-satsning, så jag ska rida två träningar för henne i helgen. Jag är lika delar förväntansfull och livrädd Räknar med att det kommer att bli förbaskat svettigt i alla fall, särskilt med tanke på att jag inte ridit "ordentligt" mer än en handfull gånger det här året. Och hästen är inte i toppform han heller... Men det är ju verkligen en jätterolig och unik möjlighet, så jag får försöka lägga bort prestationsångesten och fokusera på att suga i mig en massa lärdomar istället!
Ja, det ska bli otroligt intressant verkligen! Ser nästan lika mycket fram emot att titta på alla andras träningar, det känns som att man kommer att lära sig massor där också. Och så ska vi ha knytkalas med tillhörande bubbel efter lördagens lektioner. Känns som att det kan bli en riktigt häst-späckad panghelgWow, så spännande att rida såna träningar! Hoppas det blir superkul du måste berätta sen hur det gått.