Usch jag lider med dig. Låter som min förra arbetsplats. Har jobbat under liknande förhållanden större delen av yrkeslivet, som mest var vi 3 kvinnor på 70 pers men inte er än en per skiftlag. Äntligen har jag ett jobb där jag inte upplever att jag är mindre människa än kollegorna, det finns såna ställen. Hoppas det löser sig för dig
Pratade men chefen nu, han är riktigt bra. En chef man inte släpper, han ska ta diskussionen med grabbarna. Jag ska vikariera för en av teknikerna i 3 månader men känner för dagen inte att jag kommer klara det jobbet om de inte hjälper mig in i den rollen. Han sa att känns det tungt så får jag gå hem betalt idag, men jag känner inte att jag vill det utan ska gå med en av de andra efter frukosten nu vid 9. Lär mig mycket på att gå med där även om det inte är riktigt det jag ska göra sedan.
Ska på intervju nästa vecka, vilket chefen vet om så jag hoppas lite på det, men det återstår att se. Ett jobb chefen rekommenderar mig för, då nya chefen i så fall blir en tidigare anställd på detta företag och han ska tydligen vara bra.
Bokade om till ett lunchpass idag för att göra av med frustrationen.