Crossfit idag igen! Rätt ordentligt mör sen igår men fick gjort en hel del bra grejer ändå
Gjorde idag test med ringar, jag gillar inte ringar från början och det visade sig idag att jag verkligen är urusel där. Försökte testet som är att man ”bara” ska hänga i ringarna med raka armar längs med sidorna men jag tror knappt jag klarade en hundradels sekund efter att ha lyft fötterna från marken. Finns definitivt utrymme för förbättring
men gick ner ett snäpp till att stå i plankan 15 sekunder med händerna i ringarna och det gick iaf.
Sen gjorde jag ett annat test med hopprep och sit ups, det har jag gjort innan och kunde nu testa två snäpp ovanför förra gången
nästa steg känns inte oöverkomligt heller.
Avslutade med att testa lite wall balls, eftersom jag knappt kommit ner i full squat tidigare så har jag knappt gjort det innan. Körde med 4 kg, och vi kan väl säga att det finns utrymme för förbättring här med
det var typ lögn att komma ÖVER det där jäkla strecket, bollj*veln kom så högt att den touchade men inte många korrekta reps.
Ah well, you win some you lose some. Är nöjd att jag jobbat på, och kan se på vilopulsen att kroppen mår bättre än på länge! Har äntligen kommit under 80 igen.