Hahahaha EXAKT så!Visa bifogad fil 79781
Får den här känslan.
Sambon beskrev mitt försök till påklädning i morse som "akrobatiskt".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha EXAKT så!Visa bifogad fil 79781
Får den här känslan.
Jag har dansat så länge så jag kan köra utan instruktör (även om jag ibland saknar att få feedback och variation). Men om du gått innan så du minns grunderna så finns det en del bra på YouTube!Vad är det för danspass du kör @Nahar ? Själv är jag sugen på att gå någon balettkurs för de som är lite äldre för jag tyckte det var otroligt bra träning för hela kroppen. Finns dock ingen dansskola som ligger riktigt bra till från där vi bor så känns lite meckigt.
Kanske för att en (lång) natts sömn inte räcker för att ta igen flera nätters förlorad sömn. Det kan ta upp till en vecka för kroppen att återhämta sig från dålig sömn, tyvärr. Vilket jag själv får erfara oftaBlev inte piggare av mer sömn snarare tröttare.
Oj, en vecka. I och för sig är det ganska många timmar jag missat under veckan så det kanske inte är så konstigt.Kanske för att en (lång) natts sömn inte räcker för att ta igen flera nätters förlorad sömn. Det kan ta upp till en vecka för kroppen att återhämta sig från dålig sömn, tyvärr. Vilket jag själv får erfara ofta![]()
Tack som frågar@Zpunk Hur mår du nu? Hur känns skadan?
Det brukar ofta bli bättre när kroppen hunnit bli uppvärmd tycker jag. Bra att det går åt rätt håll.Tack som frågarDet är bättre, stor skillnad mot igår men jag kan fortfarande inte gå ordentligt. Det blir dock bättre när jag rör mig än när jag sitter still.
Jag har dansat så länge så jag kan köra utan instruktör (även om jag ibland saknar att få feedback och variation). Men om du gått innan så du minns grunderna så finns det en del bra på YouTube!
T.ex: