Om du känner att du orkar så gör det. Pressa dig inte att göra något du inte orkar och avbryt direkt om du blir yr eller känner av hjärtat. Och viktigast, var snäll mot dig själv och klappa om dig själv för det du klarar, straffa inte dig själv för det du inte klarar.Visst borde man kunna köra ett lugnt strechyoga pass på typ 20-30 minuter fast man har feber? Tänker att det ju inte är något som höjer pulsen utan jätte lugnt. Får sysselsätta mig med det, träna korta pass med hundarna och gå lugna promenader. Vissa stunder mår jag ganska dåligt och känner av febern och huvudvärken och är trött och svag och kan knappt gå upp ur soffan eller sitta upp och sen ibland känner jag mig ganska pigg.
Det är i dom piggare stunderna jag blir rastlös och vill göra massor av saker. Jag är super duper dålig på att vila och ta det lugnt. Testade att ta tempen i en pigg fas men jag hade feber då också. Så jag är ju inte frisk fast jag är rastlös.
Covid är en jäkla skit. Jag känner igen mycket av vad du skriver från hur min chef har det, som också varit sjuk. Fast hon kan inte träna alls.