Träning och hälsa del 12

Jo precis, bålen får lite träning i kortpasset men chins är ett bra förslag. Jag kör assisterade :p

Tack för input:D detta pass är bara till för de gånger när jag har väldigt begränsad med tid så övriga gånger blir det lite fler övningar och lite mer variation.
Hur lång tid är det du har på dig när du kör ditt korta pass? 😊

Lite gnäll i en pepptråd men folk som släpar fram halva gymets utrustning och bygger någon cirkelbana men sen inte plockar bort efter sig. Varför gör man så???

Lite gnäll i en pepptråd men folk som släpar fram halva gymets utrustning och bygger någon cirkelbana men sen inte plockar bort efter sig. Varför gör man så???
Blir galen, jag brukar gå och plocka och sortera i vilan mellan seten. Här är det inte så mycket cirkelbana men vikterna lämnas kvar på stången, bänkarna flytttas och lämnas på märkliga ställen och alla olika sorters handtag som ska hänga på väggen får man leta efter för de kan vara vart som helst :rage:

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 316
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
69 935
Senast: Miao
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 165
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd pratar vi om allt från yoga och promenader till crossfit och maratonlöpning. Alla är välkomna, helt oavsett...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
76 196
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar