Vad blev det för några?
De här!
https://www.mmsports.se/Traningskla...Seamless-Traningstights-Daisy-Army-Green.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad blev det för några?
Snygga!
Rejäl och härlig träningsvärk i ben och rumpa idag. Bulgarian split squats vet var de tar...
Idag en rask promenad med barnvagn ca 60 minuter.
Seamless tights är svåra tycker jag. Provat flertalet modeller och dom sitter aldrig bra på mig, glider ner och är en till två storlekar större än vanliga tights. Nu har jag istället investerat i några compressions tights och dom sitter som en smäck. Skulle vilja prova ett par seamless från Stronger att ha på styrkepassen som jag kikat på länge men har inte råd just nu tror jag. Och gett upp hoppet lite om seamless. Sitter dina bra i olika böj och rörelser?
Seamless tights är svåra tycker jag. Provat flertalet modeller och dom sitter aldrig bra på mig, glider ner och är en till två storlekar större än vanliga tights. Nu har jag istället investerat i några compressions tights och dom sitter som en smäck. Skulle vilja prova ett par seamless från Stronger att ha på styrkepassen som jag kikat på länge men har inte råd just nu tror jag. Och gett upp hoppet lite om seamless. Sitter dina bra i olika böj och rörelser?
Samma här, hatar denFy jag hatar den övningen Men den är bra så jag gör den ändå haha.
Så skönt!Fått svar nu, har inte Covid utan "vanlig" förkylning. Har fortfarande feber, snuva, trötthet, huvudvärk, hosta till och från och nya grejen som är slemklumpar som åker upp från halsen till munnen och upp i näsan
Jag håller med. Jag skulle vilja ha ett par löpartights i merinoull, du råkar inte ha tips på några?Btw, merinoull är det bästa som finns såhär års!
Jag håller med. Jag skulle vilja ha ett par löpartights i merinoull, du råkar inte ha tips på några?