Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Yupp och det är inte kul när man själv är deppig från början. Tur jag ska träffa läkare nästa vecka!

Bra det :) Ibland behövs det inte mycket för att man ska må dåligt och ibland drar man på skiten ett bra tag innan det uppstår en "inte-orka-utlösning".

Jag hade också en hemsk dag igår när jag fick kännedom att en ganska närstående fullständigt huggit mig i ryggen. Rätt illa också, inget vanligt småtjafs folk kör med, utan detta för att skada mig och mitt rykte. Så jag var rätt förbannad och oförsonlig igår... Idag har det lagt sig, men denna brud e rätt körd va :yuck:

vv: Mina grannar har varit tysta, så jag har sovit som en stock hela natten:)
.....dock blev jag uppringd av min hovslagare som inte vill komma och sko min häst eftersom förra fakturan inte är betald,:eek: och gissa tre gånger vem som fick pengar att betala den då jag inte kom åt min internetbank och som lovade att göra så....:banghead: fantastiskt säger jag bara :banghead:...så nu ska jag trolla fram 1200krx2 som inte finns för att kunna sko min pålle....så just nu skulle han kunna stå framför mig utan att jag skulle känna mig minsta lilla rädd:rage:....tog ut min ilska på en arg powerwalk så vi får väl se om det var en bra idé eller inte sen...:banghead: Hunden blev i alla fall överlycklig :D

Herregud! Jag skulle bli vansinnig!

kl

VV: Hemma i Frankfurt nu.. Gud vad trött jag blir av omställningen!

Kan du förklara för hovis vad som hänt? Inte allt, men en del?
Kanske går att lösa?
Kram på dig

Dotra har varit hos soc för att berätta sin historia idag.
Tyvärr är det pappas vecka.
Får se vad som skett när hennes pappa och jag möts på första samarbetssamtalet.

kl

VV: Ikväll blir det chips, helt okej eftersom i morrn blir det en längre joggingrunda. Rundan på 3 km var ju ingenting när man är van vid att springa 6-7!

Har löst det ekonomiska nu och pratat med hovis som är ombokad till nästa fredag :) Galet skönt! Känslan av att inte vara rädd för honom var oxå rätt skön även om den kom ur ren ilska, mer sån orädd känsla tack! :)

Hoppas det löser sig för dig och din dotter :)

Det blir nog bra :)
Hon kom förbi och berättade lite vad hon pratat om.
Största anledningen till att jag inte kan flytta är att då har hon ingenstans att ta vägen nr hon blir rädd för sin pappa.
Hemskt egentligen :(

Alltså hur kan man behandla sitt barn så illa så att det blir rädd för en och ändå anse sig ha "rätt" att ha barnet delar/hela tiden?! Vad är det för fel i huvudet på folk?!

VV kvällens middag blev mumsig och nu kan jag laga grönpepparsås :)

Ja du den frågan vill jag ha svar på :/
Men rättsligt kan jag inte göra nåt förrän nåt riktigt illa hänt :(

Ska inte myndigheter ta hänsyn till vad barnet vill (om det är tillräckligt moget och det verkar ju din dotter vara). :confused:

Jo men det är en låååång process och vi är i början av den.
Hon har sagt sitt till soc idag, sen ska jag och hennes pappa ha tre samtal, sen blir det tingsrätten igen.

En stor kram till dig! Som ovan sagt, din dotter, vet inte hur gammal hon är men verkar mogen som kan berätta för soc och så. Tycker det är hemskt att det ska vara så komplicerat och utdraget, å andra sidan skulle man vara den andra parten så skulle man nog vilja det. Hur som helst hoppas dom ser honom för vad han är så ni på sikt kan få lite lugn och ro och trygghet för er båda.

vv: Har en SERIÖST sur ekorre i rönnen :D kisse såg ekorren när jag släppte ut henne, jagade upp den i rönnen och tappade sen intresset för den när det inte gick att komma åt den :p

VV äter gårdagens middagsrester till frukost och tittar på fälttävlanstävlingarna på tv. Borde dock gå ut och slipa av och lägga på andra lagret med lack på mitt bord.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
640
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
17
· Visningar
255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat