Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

vv: Alltså mina nya grannar :rage::rage::rage::rage: :banghead::banghead::banghead:

Om man vaknar fastän man igentligen är nockad av sömntablett varje natt så, nej det är inte normalt! :arghh:
I morgon blir det samtal igen till hyresvärden, samt hyresgästföreningen, samt hyresnämnden! Jag har bott i tre olika lägenheter i området och aldrig störts och den här snart 1 år utan störningar tills dom flyttade in för en månad sen.....nu räcker det!:rage:

yay lycka till att jag lyckas sova nåt nu i natt :mad: :cry: :banghead:

Jobb ikväll. Skönt med sovmorgon! Kan dra mig länge:)

Undrar om det går att fånga in odjuret ikväll med en håv?:cautious:

Fy fan säger jag bara!

kl

VV: Jag är tillbaka i Tyskland! Helt sjukt! Var för länge i Sverige!

VV2: HATAR detta tangentbord! Man måste trycka ashårt på tangenterna för att den ska välja bokstäverna!

vv: Nu har två områdesansvariga varit här, dom har gått i grannens lägenhet, vi har lokaliserat ljudnivån på stegen men när grannen visade hur hon gick så var hon så klart tyst som en mus :banghead: :rage:
Men nu råkar det vara så att en av dom områdesansvariga är en kille som jag dejtade i vintras, som numera är en vän till mig :D Så nästa gång grannarna låter så ska jag ringa honom, enligt honom själv även om det är mitt i natten :o men det vet jag inte om mitt samvete tål :o
Vid det här laget säger mig min erfarenhet att dom är hyfsat tysta ett dygn innan dom faller tillbaka i samma gamla spår....och då jäklar!:p

Stört, varför klampa omkring mitt i natten:cautious: får ju ta hänsyn till de som sover.

Jag fick ut spindeln med hjälp av en håv förut:D Det finns en till som jag såg igår men den var mindre.

Fick snabbt ta mig till skolan då dottern fick ett astmaanfall första gången hon fått det av att springa..
Fick skjuts till vårdcentralen, men att ta sig därifrån var värre. Hon blev ok när hon fått lugna sig och fått ett par extra doser bricanyl så :)
Men vi fick sen gå 3 km hem för jag hade ingen plånbok med mig och det finns inga pengar på visakortet heller så :(
Hon verkar ok nu dock. tilläggas ska det att det är pappas vecka.. :mad: men han lämnar INTE jobbet inte..

Vad har hänt?:(

kl

VV: Har shoppat för ytterligare 600 spänn idag:angel: Nåja... Man får väl unna sig nått ibland..

En urusel dag på jobbet bara...(Blivit avsnäst, inte hunnit gå på toa, mycket konflikter att försöka lösa osv).

Yupp och det är inte kul när man själv är deppig från början. Tur jag ska träffa läkare nästa vecka!

*kl
Sambons brorsa dog idag. De drog alla sladdar igår ochvsen tog det typ ett dygn.

Lite "tomt" mest, hann inte träffa honom så mkt och han var osams med sambon i typ tretton år fram till i vintras.

Men ledsamt ändå :'(

Långt gången cancer. Började som ett malignt melanom för massa år sedan, sen skippade han en massa efterkontroller och i vintras dök det upp i ena lungan. Nu på slutet så var det i lever, njurar, ryggmärg osv.

Trist ändå :(
Även om det var väntat så är det jättejobbigt ju

Tråkigt och ledsamt att höra. Beklagar sorgen :(

Fraggel_Tess: Jobbigt med såna dagar, brukar tänka att dom trots allt behövs för att man ska uppskatta dom bra sen. Hoppas det går bra hos läkaren nästa vecka :)

Sonic: Så hemskt :eek: Vilken far! Tur hon har dig och att allt gick bra!

Beklagar.

VV. Är så trött men det är bara att kliva in på gymmet och sen till jobbet. Slutar dock 13 så det kunde ha varit värre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
640
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
17
· Visningar
255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat