Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Kl
Emma du är stark och klarar detta!!

Vv: jag är galet trött, ska på samtal snart och sen klippa håret.
Har eg inte råd att klippa det, men det är så förstört att det måste fixas.

Ont i huvudet igen.
Måste få en läkartid och andra sömntabletter.

*knapp*

ARG
jag har tid/möjlighet att tvätta EN dag i veckan och det är på tisdagar när jag är ledig och idag hade jag tvättid (min förra tvätttid var 30 juli!) så jag kan inte tvätta ofta eftersom det är begränsat med tider och jag jobbar alla andra dar..

Och idag så kom jag ner 12.10 till tvättstugan.. Min tid började 12:00 och man har 30 min på sig att börja tvätta så jag var inte ens i närheten av sen..
Men nått jävla pucko hade sätt igång en maskin vilket gör att jag inte hinner tvätta ALLS idag för jag ska iväg sen så jag skulle bara hinna tvätta min jobbkläder (det behövs verkligen!!) och det går inte att avbryta ett program heller och det var 40 min kvar på programmet (och det stämmer inte helt heller så man kan nog säga 45-50 min)

Så jag fick boka ny tid den 3 sep men den blir säkert också snodd av nått pucko..

Det finns tre tider om dagen (mån-fre) och 2 på lördag så blir totalt 68 tider i månaden om jag räknade rätt och det är runt 40 lägenheter som delar på dessa tider och man får boka 1 tid i veckan

Senast ändrad:

Skulle bli skogstokig då!!

Vv: frukost kl 14 är väl normalt :)
Ska försöka fortsätta städa nu

VV Köpte mig en splittans ny cykel på vägen hem från eductus :p

Kan behövas, den gamle trotjänaren har gått några X hundra mil och får nöja sig med stadscykling nuförtiden :)

kl

Sovit hela 7 timmar i natt och en timme mitt på dagen, tackar min vän propavan för det ;) Hyfsat möte med hyresvärden och sjukhusmöte visar ingen infektion så det är en stor lättnad :) och nya värktabletter tar bort det mesta av smärtan även om ryggen fortfarande bråkar med mig.:(

Plötsligt dyker lite vänner upp från ingenstans och hör av sig och stöttar, en vän i spanien hörde av sig och plötsligt känner jag mig lite tryggare när folk vet. Jag har flera att ringa om nåt skulle hända, har någonstans att ta vägen nu om jag inte vågar sova hemma osv. Blir så varm i hjärtat av allt stöd från folk, er, polis och kvinnojour och läkare, vilket gör det lite lättare även om jag är rädd och ledsen för allt som hänt. Jag har fortfarande ridförbud men längtar galet mycket efter en ridtur nu och att komma tillbaka till min vardag igen. Det känns som om det går framåt nu, lite ljusare.....hoppas det håller i sig :)

Nu skaffade jag en ny facebook! Och slipper läsa om människor som äter döda djur. Me like.

Kl

Munsår skit helvete bajs hata hata hata

Emma vad bra att du får sova och känner att du får stöd!

VV hur kan jag vara trött redan trots att jag sov 2-3 timmar på gräsmattan i eftermiddags?

Ett odjur härjar runt här på kvällarna:nailbiting: igår satt den på golvet då flydde jag till sovrummet. Ikväll såg jag den på väggen. :arghh:

(Odjur= gigantisk spindel...):eek:

*KL*
Jag har äntligen letat fram passet för att kolla om det behövde förnyas.
Det är lääääängesedan jag var utomlands så jag anade att jag nog skulle behöva skaffa nytt.
Bara att se frillan på foton gjorde ju sitt till och när jag sedan läste sista giltiga datum .......passet gick ut 2001.....

Visst fotograferas man hos polisen numera?

Vilken dag :)
Måste fortsätta städa men vad det går trögt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok