Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Har slagit till och bokat hotell via en privat :) i Grekland på en ö nästa år.
En vecka kostar 2000 plus flygstol tur o retur runt 400kr
Så jag bokade för det kostar inget att boka och bokar jag av 30 dar innan kostar det 400kr så.
Flygstol är inte bokat utan det skickar de info när det finns att boka.
Billigare än charter som är svindyrt för en vuxen och ett barn.

Har slagit till och bokat hotell via en privat :) i Grekland på en ö nästa år.
En vecka kostar 2000 plus flygstol tur o retur runt 400kr
Så jag bokade för det kostar inget att boka och bokar jag av 30 dar innan kostar det 400kr så.
Flygstol är inte bokat utan det skickar de info när det finns att boka.
Billigare än charter som är svindyrt för en vuxen och ett barn.

Eftersom jag i princip har klippkort till just Grekland reagerade jag på det där... Ska du alltså kunna boka flygstol för 400 spänn? Det låter inte realistiskt.:confused:

Enligt dem så men ska kolla upp det igen:)
Men det blir nog bra :)

Vad är det för ställe, har du lust att berätta? Om det finns på nätet förstås. Det låter inte som att det kan stämma...

Har fortfarande inte hittat en charterresa under 10000 för en vuxen och ett barn ens till de "billiga" öarna så även med dyrare flygstolar kommer jag billigare undan :)

Flygstolar på charter har oftast normalpris på drygt 3000.

Jag ska flyga reguljärt till Aten snart, biljetterna köpta 9-10 månader i förväg då de är billiga, 2100 ToR.

Sen har Ryan Air en del flyg till Grekland, vet dock inte om de flyger dit från Gbg, det är väl det du tittar på. De är säkert billiga.

Det är en ö som heter skiathos det går direktflyg, vet inte vilket bolag, det fanns tydligen flera som flög dit.
Fick uppgift via mail. Men de skickar mail när flygstol finns att boka så :)

Men jisses, vad heter företaget? Till Skiathos är det charterflyg, inte en chans att du kan åka för 400 ToR.:confused:

Tack för att ni finns , orkar lyssna och puschar mig :love:En stor kram till er alla därute!

Tillbringade kvällen hos en kompis i går efter en för mig jättetuff dag och där ute mitt på landet kunde jag äntligen slappna av så när jag kom hem i natt så drog jag på mig öronproppar och har faktiskt lyckats sova ett par timmar...känner mig nästan lite salig helt plötsligt efter flera dygn utan sömn :D

Nu blir det lite kaffe :)

VV idag ska jag och pappa åka till nya IKEA i Älmhult och titta, en trevlig liten söndagsutflykt.

VV: Idag har jag tackat nej till ett nytt arbete. Var på intervju i tisdags och det kändes fel så fort jag kom in i lokalen.

Kram till dig EmmaW! Skönt att höra att du fick slappna av där ute på landet!

kl

VV: 7 km avklarat!:banana:

VV
var på Tele2 Arena igår på invigningen... skapligt drag på 37 500 personer som samtidigt jublade för artisterna :D

trött idag...:angel:

ljudkvaliten där vi satt var relativt dålig, det var lite synd... men upplevelsen får 10 poäng av 10 ändå...:bump:

MMBetsybabe

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok