Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Är grundtanken att du efter dessa dagar ska ha reducerat det viktigaste i så lite text som möjligt så att ditt personliga brev blir lättläst och samtidigt innehållsrikt?

MMBetsybabe

Om jag visste att en person behövt så lång tid på sig för att få ihop ett CV och ett personligt brev vete fan om jag skulle vilja anställa den! :D

Fan of Bill: Jag lider med dig, det måste vara svårt att lyckas hålla käften och inte komma med något spydigt! :devil: Jag hade nog inte klarat det :o

Skulle få tokspel :)
Hamnar väl där om inte lyckan vänder snart med :)

Svarar er alla: Syftet med detta är enkelt, går jag inte dit så får jag inga pengar.

Eftersom min jobbcoach inte kom överens med veterinärchefen där jag egentligen skulle ha varit och jobbat nu, så fick jag inte gå dit alls. Och under denna väntan tills den andra september då jag ska till ett annat ställe på möte och ev jobba där, så ska jag alltså istället skriva på presentationen och radera den.

Jag ser det som ett hån mot min intelligens :(

Betsy, visst är det så, så ska det alltid vara och skrivas när man skriver såna saker :)

vv: Så kort den känslan var- nu sitter jag här efter ett mindre mindre trevligt möte med mitt x helt mörbultad, ont i huvudet,rygg, nacke och bäckene och väntar på min tid på vc efter lunch. tragiskt värre var att hans son fick vara med om allt, just nu är det nog det som känns mest jävligt....:(

:crazy: Slog han dig?

Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva,jag försöker fortfarande smälta allt som hänt, men han kastade in mig i en vägg 3 gånger med full kraft, spottat på mig nästan slagit mig flera gånger men valde väggen brevid i sista stund, utöver det öppnade han ett fönster och släpade mig i fötterna genom hans lägenhet och lyfte upp mig och försökte slänga ut mig genom ett fönster på andra våningen, allt detta mitt framför hans son som då skrek rakt ut tills han släppte mig i en hög på golvet, så jag har hans son att tacka för att jag slapp ta fönstervägen därifrån. Jag har varit hos läkaren nu och blivit dokumenterad. En abort och så detta inom loppet av 5 dagar. Min kropp är rätt trasig just nu men jag kommer repa mig....läkaren har anmält till soc för hans son skull vilket är jätteskönt för då behöver jag inte ta det just nu ....

Förlåt att jag ventilerar mig lite här men det blir lixom lite väl mycket ibland just nu....:cry:

Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva,jag försöker fortfarande smälta allt som hänt, men han kastade in mig i en vägg 3 gånger med full kraft, spottat på mig nästan slagit mig flera gånger men valde väggen brevid i sista stund, utöver det öppnade han ett fönster och släpade mig i fötterna genom hans lägenhet och lyfte upp mig och försökte slänga ut mig genom ett fönster på andra våningen, allt detta mitt framför hans son som då skrek rakt ut tills han släppte mig i en hög på golvet, så jag har hans son att tacka för att jag slapp ta fönstervägen därifrån. Jag har varit hos läkaren nu och blivit dokumenterad. En abort och så detta inom loppet av 5 dagar. Min kropp är rätt trasig just nu men jag kommer repa mig....läkaren har anmält till soc för hans son skull vilket är jätteskönt för då behöver jag inte ta det just nu ....

Förlåt att jag ventilerar mig lite här men det blir lixom lite väl mycket ibland just nu....:cry:
Har du polisanmält???

EmmaW
Stackars dig, klart du får ventilera här.
Många kramar till dig!!!!

Nej, jag vet inte om det är värt risken , han kommer verkligen bli helt galen då...

EmmaW
Stackars dig, klart du får ventilera här.
Många kramar till dig!!!!

Tack, det värmer, känns på något vis lite tryggt att ni vet om,jag vet inte varför, det bara känns så. Det här är ju inget man skriver på face direkt och vill/vågar ventilera där...

Fy vad jobbigt...:(

Ätit pizza, äppelkaka och spelat Wii med syrran ikväll. Fast det gick inte få igång bilden på den stora tvn. Blev bara svart-vit bild. Testade på den lilla tvn där uppe och då fungerade det. Fanns rätt färg till att koppla sladdarna där och fler sökalternativ. Nya tvs är mer krångliga med sånt verkar det som:meh:

Eftersom min jobbcoach inte kom överens med veterinärchefen där jag egentligen skulle ha varit och jobbat nu, så fick jag inte gå dit alls.

Men vad fan? Varför ska jobbcoachen sabotera egentligen, du hade ju ett ställe - är det inte meningen att de ska finnas FÖR dig och inte motarbeta något du har chans till att vara?

Min jobbcoach är lite speciell... På både positivt och negativt sätt. I detta fall negativt. Det finns en hel del jag skulle kunna poängtera för henne, och känner väl att jag börjar närma mig den gränsen... :meh:

Emma, herregud!! Vad är det för människa du råkat ut för??? :crazy:

Men kära nån EmmaW!:cry: Vad är det du har blivit och blir utsatt för!
Jag vill bara slå karljäveln!:mad:
Du måste ju anmäla detta! Ingen ska bli behandlad sådär!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok