Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser det som ett hån mot min intelligens
vv: Så kort den känslan var- nu sitter jag här efter ett mindre mindre trevligt möte med mitt x helt mörbultad, ont i huvudet,rygg, nacke och bäckene och väntar på min tid på vc efter lunch. tragiskt värre var att hans son fick vara med om allt, just nu är det nog det som känns mest jävligt....
Har du polisanmält???Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva,jag försöker fortfarande smälta allt som hänt, men han kastade in mig i en vägg 3 gånger med full kraft, spottat på mig nästan slagit mig flera gånger men valde väggen brevid i sista stund, utöver det öppnade han ett fönster och släpade mig i fötterna genom hans lägenhet och lyfte upp mig och försökte slänga ut mig genom ett fönster på andra våningen, allt detta mitt framför hans son som då skrek rakt ut tills han släppte mig i en hög på golvet, så jag har hans son att tacka för att jag slapp ta fönstervägen därifrån. Jag har varit hos läkaren nu och blivit dokumenterad. En abort och så detta inom loppet av 5 dagar. Min kropp är rätt trasig just nu men jag kommer repa mig....läkaren har anmält till soc för hans son skull vilket är jätteskönt för då behöver jag inte ta det just nu ....
Förlåt att jag ventilerar mig lite här men det blir lixom lite väl mycket ibland just nu....
EmmaW
Stackars dig, klart du får ventilera här.
Många kramar till dig!!!!
Helt galen är han väl redan. Och han kan ju göra om det vare sig du anmäler eller ej, det är ju inget som du kan påverka.Nej, jag vet inte om det är värt risken , han kommer verkligen bli helt galen då...
Eftersom min jobbcoach inte kom överens med veterinärchefen där jag egentligen skulle ha varit och jobbat nu, så fick jag inte gå dit alls.
Nej, jag vet inte om det är värt risken , han kommer verkligen bli helt galen då...