Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Är fortfarande sur på hundägaren.
Men har planer för helgen och för nästa helg med :)
Plus att jag ska försöka baka västerbottenspaj :)

Märkligt.. Sovit hyfsat ok. Men känner mig trött och har ont i halsen.
Ska nog vila en stund.. Man kunde ju bli lite dassig första dagarna man tar sömntabletterna.

Västerbotten är lätt :) Det är ju bara en pajdeg och sen äggröra med ost i :d

Ska till läkaren igen på måndag, jag hoppas han har några förslag. Jag är verkligen trött på att vara så trött hela tiden. Just nu mår jag visserligen hyfsat men jag har under en period jobbat två dagar och varit ledig tre. Så det känns ju kanske som att den del av lösningen skulle vara att gå ner i tid. Men det känns inte så bra det heller. Bah! Och visst, byta jobb till ett närmare bostaden är ju ett alternativ men det känns mindre smart när man försöker bli på smällen...

VV har städat av toan och badrummet så nu kan jag äntligen duscha! Det tog bara ca 1,5-2 timmar...

*kl*

Någon som vet vart man kan hitta en utförlig lista för gymnasieämnerna?
Äh, hemsidan kan ju kastreras så får gå till syo.

Senast ändrad:

Ingår inte ett projektarbete också nuförtiden? Eller det kanske bara är på ungdomsgymnasiet.

VV idag ska jag ha tvättdag och så får vi se om jag röjer upp här på vardagsrumsbordet så det går att torka bort den fettiga ytan på det :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok