Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Jag har svårt att höra TVn för ett gäng spelar trummor här utanför, rena karnevalen. :eek: (Midnattsloppet, för er som undrar).

Edit: Stängde fönstret men det hjälpte inte mycket.

Senast ändrad:

Jag micrade ett ägg, trodde inte det skulle sprängas eftersom jag knäckt skalet...men jag fick städa micron lite. :wtf:

Istället för att koka? Hur tänkte du egentligen :laugh: kul experiment kanske ;)?

Micrade en gång nått med finporslinet (guldkant). Det vart nyårstämning direkt... Trodde ett tag att hela micron skulle gå sönder. Lite hjärnsläpp där

Ägget var redan kokt men inte så hårt som jag ville ha det, så tänkte jag kan köra en stund i micron så gulan blir genomkokt. :idea:
Gulan fastnade i taket i micron. :D

Haha vad mysigt :)

Jag kan inte sova :(
Får myrkrypningar av Propavanet med.
Har en annan jag ska prova men den vill jag inte ta nu

Visste ju inte att de berodde på Propavanet förrän jag läste i en annan tråd här på buke :)

Vilken är den andra du ska prova? Om du vill berätta?
Jag har Melatonin, Olanzapin och Zolpidem nu men sover ändå inte bra :( ska be om att få prova Nozinan hade jag tänkt.

kl

Mina nya grannar i lght ovan mig är typ 1 eller 2 (?) vrålunga studenter (läs knappt myndiga?) , och efter två nätter med ett fasligt liv, tillsägelse av mig runt 1 tiden på nätterna om att man vill sova har killens kompisar varit aggressiva och sen stått och hoppat jämnfota i golvet i flera timmar efteråt för att jävlas och min hund går på tårna här hemma nu, ringde securitas men när dom kom var dom ju tysta så dom knackade aldrig ens på hos dom :banghead: Jag som bara vill lugn och ro just nu :cry: så i natt fick jag sova hela 5 timmar :rage: och känner mig om möjligt ännu mera ynklig för det....jävla skitvärld, jag vill ha ett hus på landet igen :love: Ska ta ett snack med hyresvärden i morgonbitti :banghead:

kl

VV: Jag har dansat hela natten! Nu är jag bakis, men det var det fan värt! Jag älskar att dansa!

Jag har fått lergigan som jag ska prova.
Har testat dem en natt, men aka prova igen.
Ska försöka få en tid hos läkaren sen, men de har inga på min vct.

Ny kunskap.

Om man greppar en trollslända om bakkroppen blir den alldeles stilla och man kan bära ut den från köket , ut på förstubron.

Samt - en trollslända som studsar mot en lampa för ett väldans oväsen.

Hoppsan, bra att veta :) fast man ser nästan aldrig trollsländor nu för tiden

Vi har trollsländor som kommer varje dag och dricker ur poolen :)

Vi har trollsländor som kommer varje dag och dricker ur poolen :)

Just nu är här hur många som helst som flyger runt på tomten. Kanske har det varit kläckningstid? Vet väldigt lite om dem. Men vackra och fascinerande är de!

Jag bor också vid vatten.

*kl*
Jag har hängt upp alla mina klänningar på galgar och råkade räkna dom idag! "Bara" 44 st, jag tror jag måste ha köpstopp ett tag framöver i sisådär 3 år!

Jag har med för mycket kläder som aldrig används. Ändå har jag gett bort mycket eller försökt sälja.

Gjort en plommonkaka, får passa på när det finns plommon på tomten. Men vet inte om den blir ätbar:wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok