Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Kl
Kramar till dig Emma.. Du har det verkligen inte lätt nu :(

Men du, är han en idiot vill han nog inte ha något med barnet att göra ändå.

KL, Meh!! Det blir oftast KK när jag ska skriva KL :meh::p

Ska till Borlänge imorgon på "Mellstaträffen" och åka snabb moppe hela helgen :bump:

Just nu känns det som om vilket beslut jag än väljer så blir det inte bra :cry:och jo han må vara en idiot men han vill ha barnet. Tyvärr är han inte kapabel att sköta ett barn. . . Krångligt och fruktansvärt jobbigt :( tusen tankar rör sig just nu. . .

Funderar på om jag borde dejta en jämnårig. Vi har träffats en gång, men vi har kontakt via fb.
Han verkar rätt omogen för sin ålder och har aldrig haft ett riktigt förhållande.
Jag vet varför, men det känns som om jag är hundra år äldre än honom erfarenhetsmässigt.
Men samtidigt kanske det vore bra att bryta mönstret med äldre män??

KL

Det är inte värdelöst vetande, men värdelöst att inte veta innan..

Jag har:
1. Eldat i öppna spisen, det fanns ett skatbo i skorstenen. ->dåligt
2. Tagit ut glödande vedträn för att det ska sluta pyra och tänkt lägga dem i diskhon ->trodde idén var brilliant men
3. vedträ sprätter aska och glöd på nymålat golv -> dåligt
4. vatten på glöd ->asksörja på hela golvet

*kramar*

Idag blev det en tur till paddocken trots regn och åska. Blev lite trav på volterna för har ju inte ridit dressyr på flera månader.

Målat golvlister i vedbon sen. Återstår att se om färgen ek (brungrå) passar till svarta golvet och vitlaserade väggar. Kunde ju inte riktigt enas men men.

KL

Det är inte värdelöst vetande, men värdelöst att inte veta innan..

Jag har:
1. Eldat i öppna spisen, det fanns ett skatbo i skorstenen. ->dåligt
2. Tagit ut glödande vedträn för att det ska sluta pyra och tänkt lägga dem i diskhon ->trodde idén var brilliant men
3. vedträ sprätter aska och glöd på nymålat golv -> dåligt
4. vatten på glöd ->asksörja på hela golvet

Hehe det låter precis som nåt jag skulle lyckas med:D

Jag känner också att jag missat massor!:eek: Vad för sjukdom han har ljugit om?!:eek:
Herregud:( Stackars dig!

Bakat sockerkaka som står i ugnen nu :)
Blev lite sugen på det

Men samtidigt kanske det vore bra att bryta mönstret med äldre män??

Äh, skit i äldre män, vad har dom att ge? Jämnårig är mycket bättre ;)

Vem vet, kan ju vara ditt lyckokast :)

Ja det kan ju vara det det är ju :)
Får se om vi kan få till en dejt när jag inte har dotra.

Han har ljugit om att han har en livshotande sjukdom. Men i hans journal finns inga som helst anteckningar eller nåt som tyder på det .... han får behandling enligt honom själv en gång om året men han har inte varit på på besök inom vården sen 2010 och då i ett helt annat ärende....

Så nu sitter jag här, med en idiot till karl som jag givetvis har kastat så långt bort jag kan ut ur mitt liv, och jag vill bara bli kvitt honom. Jag kommer aldrig kunna lita på att han skulle kunna ta hand om ett ev barn med det jag vet nu (vill inte gå in på det).

Mina vänner säger att jag är så stark, att jag fixar vilket som jag bestämmer mig för men det var oplanerat, min ekonomi är inte den bästa (läs kass) och planen var att börja jobba och äntligen få igenom min skuldsanering nu, och framför allt fortsätta i jobba med mig själv och må bättre.

Så om någon frågat mig förr hade jag aldrig tänkt tanken alls på abort, men nu sitter jag här och tänker tanken flera gånger om, läser trådar om kvinnor som har barn med fel man osv och deras liv blir nästan ett helvete på det planet....pratar fram och tillbaka med vännen min och funderar, försöker tänka logiskt, försöker känna efter vad jag vill och samtidigt känner jag en massa ilska för hade han varit mer "normal" så hade jag ev kunna behålla barnet, men jag anar ett helvete om jag så gör eftersom han vill ha det även om han inte klarar av det och han kan bli en ganska obehaglig männniska när han blir arg...

ursäkta det långa inlägget :o

Senast ändrad:

Emma... Kram!

KL

"Pain doesn't just show up in our lives for no reason. It's a sign that something in our lives need to change."

Är i Borlänge nu :banana: Men vi har inte bara glömt sängkläder och handdukar:p utan min moppe vill heller inte vara med :(

Emma jag hoppas allt löser sig till det bästa!

VV har packat ner allt utom sakerna i badrummet, sängkläder, de få klädesplagg i garderoben jag ska i helgen, frysvarorna, 2 matlådor och dator/kamera. Det blir mycket lådor, kassar, väskor och div bärhjälpmedel :p

Fy fan rent ut sagt! Vilket helvete!:( Önskar att jag kunde göra något! Stor kram till dig!

kl

VV: Sprungit lite mer än 6 km på 35 minuter:banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
636
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok