Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Har bokat hotell för att komma undan julen.... :(
hoppas pizzaställena kör ut även på jul...

Det gjorde jag redan för ett år och 6mnd sedan, till Teneriffa, fast meningen var ju att jag skulle rest förra julen och nyår men pga en hjärtinfarkt i slutet på april förra året fick jag reseförbud av försäkringskassan under tiden jag var sjukskriven (till sista december), så då bokade jag lika gott om resan och beger mig ner den 19 dec till 9 januari i år istället :)

Ja jag åker inte så långt då :)

En nytagen bild på mig som visar hur jag känner mig.. Ingen vet vad som döljer sig bakom leendet typ :(
E8DFFD7E-EFE8-46B8-85A8-28B87295E965-2581-000001912A1ADA1A_zps0bea722a.jpg

Brukar tänka på det emellanåt när jag möter folk. Hur mår den här personen? Är den verkligen glad?

kl

VV: inatt sover jag inte i källaren. Ännu en fet jävla spindel satt på väggen!:nailbiting::arghh:

Ja känner mig rätt nere nu så ska försöka få en tid hos psykologen så snart som möjligt.
Och en läkare för värken.
Så kanske livet blir lite lättare när jag inte har ont. Förr har värken varit värre när jag mått dåligt, det är den fortfarande, men den är också värre när jag mår bra. Så det får nog åtgärdas.

Sova i källaren???:eek: Är det något du brukar göra??? O_o

vv: Då var det bara att vänta då... jag tycker intervjun gick bra igår, jag kan ju inte vara någon annan än den jag är. Plus att skulle det inte bli ngt nytt jobb så är det ändå kul att bli headhuntad (jag fick ett mail ur det blå med frågan om jag kunde ta ett möte) och mötet igår var med en person på mycket hög nivå inom min bransch. Norgejobb blir det definitivt iaf! :)

Ja? Varför inte? Det är ju ett sovrum där nere... Svalt och skönt:)

Haha ja det låter alltid lite mysko när man säger att man sover i källaren:p

Håller tummarna frö att det gick bra!

VV är seg som en gnu, känns som man jobbat heeela natten. Men mest beror det nog på att jag inte kunde somna.

Piss o skitdag..
Räknar ner tills hunden ska hem..
Mina grannar är dock helt underbara.
Nu ska jag jaga in dotra i duschen :)

Det problem som kommer i och med att hundägaren kommer hem är nog orsaken till mina sömnproblem.
Jag måste sätta stopp för umgänget och det är inte lätt...
:(

vv: Wohoo, jag har ett till jobb! Fick positivt svar från personen jag hade möte med! :banana: nu är jag ju bara sjukt nervös att jag inte ska klara av det :nailbiting: mina fina kompisar har dock sagt åt mig att sluta larva mig, klart du gör det :D

Grattis!:D

kl

VV: Ååååh! Skulle precis rida iväg när regnet öser nu. Gick in i stallet men det slutade aldrig så jag åkte hem och sprang. Nu tittar solen fram...

vv:
Jag fick precis bekräftat att han ljugit för mig rakt upp i ansiktet :cry: om sin sjukdom, den existerar inte ens....och massa andra saker som gör att jag känner mig mer eller mindre tvingad till abort nu eftersom han är pappan......:cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
634
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok