Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Han har ljugit om att han har en livshotande sjukdom. Men i hans journal finns inga som helst anteckningar eller nåt som tyder på det .... han får behandling enligt honom själv en gång om året men han har inte varit på på besök inom vården sen 2010 och då i ett helt annat ärende....

Har du läst hans journal? Hur har du kommit åt den...?

Skuldsanering kräver varken jobb eller frånvaro av barn :)

Nej jag vet det, men inte om man har goda chanser att få jobb och är tillfälligt arbetslös, då ger dom avslag. Barn är inget hinder det vet jag men ändå, det finns mycket att väga in i mitt liv just nu som själv, utan familj, utan jobb, och djur och så mitt eget mående i det hela och dessutom riskerna med att föda just hans barn osv.

Linda8142: Jag har inte kollat i hans journal, jag ringde helt enkelt till avdelningen han påstår att han fått sin behandling på inrådan av min vän för att försöka få lite klarhet och med personnummer lämnade sköterskan ut uppgifter utan att tveka vilket är skrämmande i sig men oerhört bra för mig i detta fall. Han har dessutom erkänt lögnen när jag konfronterade honom och hade sanningen som kött på benen så att säga.

Har suttit i stallet i kväll och ransakat mig själv, mitt liv och möjligheter efter en hel dag i soffan och massor med tårar. Jag har bokat en tid till i morgon på kk och känner på sätt och vis en viss lättnad över beslutet även om det också är en stor sorg inom mig att det har blivit som det har blivit...

Jag har inte kollat i hans journal, jag ringde helt enkelt till avdelningen han påstår att han fått sin behandling på inrådan av min vän för att försöka få lite klarhet och med personnummer lämnade sköterskan ut uppgifter utan att tveka vilket är skrämmande i sig men oerhört bra för mig i detta fall. Han har dessutom erkänt lögnen när jag konfronterade honom och hade sanningen som kött på benen så att säga.

Herregud :wtf:

Vad är det för jävla människa?!! Lämna ut uppgifter om patienter/icke patienter till "vem som helst" utan att tveka det minsta??! Tjänstefel så det skriker eller!

Visst är det läskigt, hade det hänt mig hade jag blivit skogstokig, men just nu är jag ändå mest tacksam eftersom jag fick reda på sanningen.

KL

Värdelös sommar med djuren :( Ena skiten har avlöst den andra och tredje och frjärde och.. med sjukdomar, sår, nya skador, gamla skador som bråkar. Både med katt och hund. :(

Tråkigt att höra Fan of Bill :/
Jag har fått två nya familjemedlemmar, 2 marsvin som behövde nytt hem.
Fick både foder o spån för ett bra tag framöver med.

Hundägaren var lagom tacksam :(
Så tja jag har ingen anledning att umgås där längre :)

kl

VV: FY. FAN! Mina 6 kilometer var pest och pina idag medan igår flög jag! Jag tror jag tar en vilodag imorrn!

En stor kram från mig med!

kl

VV: Har köpt 3 nya böcker. Vill läsa alla samtidigt!:D

I brist på pengar för att göra nåt med dottern så bakade vi kolakakor :)
De blev supergoda :)

Vilka har du köpt?

Läser för mycket deckare och hade ingen lust att läsa en till deckare, så det blev:
1. Malin från Skaftnäs av Malin Wollin
2. Allt för dig av Sheila O´Flanagan
3. Vänskapsband av Elizbeth Noble

Får se om dem är så bra som det står:D

Ont i foten idag :(

Har för mycket grejer överallt så jag får panik, jag som hade städat för en månad sen, men dottern stökar ner nåt så inibänken, det får bli slut på det.

Ont i foten idag :(

Har för mycket grejer överallt så jag får panik, jag som hade städat för en månad sen, men dottern stökar ner nåt så inibänken, det får bli slut på det.

När du har en lösning på hur ungar slutar stöka ner vill jag veta hur!!! Vi har 5 barn mellan åldern 9-18....

Hahahaaa, garvar ihjäl mig :laugh: Jag såg precis en inte helt spiknykter man snubbla på en tallkotte :rofl:

Nu har jag klippt gräset både fram och bak och jag känner inte av mina händer..
Satans hv..
Har ledsnat på att tjata om klippning och det såg så eländigt ut :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
636
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok