Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Nästan det handlar nog om en vecka så hade det varit precis ett år. Känns dock skönt att komma igång. Har saknat det!

Det här är kläder som faktiskt används, eller vissa klänningar är så klart finklänningar som används på bröllop och liknande.

Jag har ont i hela kroppen :(
Är less, trött, arg, irriterad osv.
Nån jäkla gång kan väl livet gå min väg

Kraaaam! :love:

VV: Inne i manisk period igen, i like it! :D
(enda anledningen är att jag faktiskt TRÄNAR när jag är manisk, även om det blir typ varje dag...minst!)

Redan? Ja man märker väl att den långsamt gör intrång i alla fall. Skönt att jag bor i Tyskland, då kommer hösten inte förrän i oktober om man har tur!:D

kl

VV: Ska ut och springa nu. Så jävla otaggad!

Sovit inget alls i natt :(
Får ta sömntabletter i kväll, då lär ungen vara rätt trött i alla fall med tanke på skolstart och allt :)

VV min flytt har gått bra, men vi får se hur länge jag står ut innan jag börjar storröja här hemma hos pappa. Tänkte ta badrummet samt toa idag vilket borde ta 1-2 timmar. (Alltså jag är väldigt stökig av mig, men det är ingenting mot pappa och hans tjej) och okej nu är det ju värre än vanligt då pappa håller på att renovera köket.

Gjort seg knäckig äppelkaka. Den blev riktigt god!:p Bra recept jag hittade. Har ju fullt med äpplen i trädgården.

Tyvärr hände nåt riktigt jävligt med. Sambon hade suttit och skrivit på en uppgift till utbildningen. Hade suttit i 3,5 h och kommer ner och hade inte sparat det. Då går strömmen till ugn och allt. Den gör det av nån lustig anledning när man startar upp ugnen :mad:
Arbetet försvann:banghead:

Sambon hade suttit och skrivit på en uppgift till utbildningen. Hade suttit i 3,5 h och kommer ner och hade inte sparat det. Då går strömmen till ugn och allt. Den gör det av nån lustig anledning när man startar upp ugnen :mad:
Arbetet försvann:banghead:

:eek: Nästan så han får skylla sig själv... :sneaky:

Det var ett kl :)
Glömde skriva, men å andra sidan är vi inte så noga med knapplånskommentarer i denna tråd :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok