Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har brutal huvudvärk efter att ha sovit alldeles för lite, men det känns som om lergiganet gör att jag alltid måste ta dem för att sova och det funkar inte liksom.
Så försökte sova utan tabletter.. jippie vad bra det gick..
Är ju främst ekonomin och dottern som stör just nu.. men det ska väl ljusna kanske
vv: En hel dag i hästens tecken och har hunnit med att vara i 5 stall och fixat hagar och flyttat hästar inför vintern (inte mina) och jag har träningsvärk i benen efter min pw i går
jag har tagit det stora steget att bryta med min fd hjärtevän.. puh...gör ont i hjärtat men var nödvändigt då han är ett stort ego som bara vill ligga med alla tjejer han ser och inte har en tanke på hur nån annan mår.
Så nu ska det få läka i lugn och ro medan jag fokuserar på striden med dotterns pappa
Vv: idag var jag, pojkvännen och bästavän på Mora Träsk!
Värsta roligt! (vi var de enda "vuxna" som inte hade barnsällskap tror jag )
Man blir nog inte för gammal!
Usch, sånt är så jobbigt, nu vet jag inte hur din ekonomiska situation ser ut för tillfället men ligger du på existensminimum kan soc hjälpa till, annars kanske få till en avbetalning? Dom brukar inte vara helt omöjliga....
vv: I dag har jag skrittat en runda på min underbara häst Bästa känslan ever
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.