Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Soc hjälper till med akut tandvård men då måste jag få en tid till tandläkaren först och sen ska soc bedöma om jag får hjälp osv..

Soc hjälper till med akut tandvård men då måste jag få en tid till tandläkaren först och sen ska soc bedöma om jag får hjälp osv..

Men när jag behövde det och två gånger på samma vecka så var det inga problem alls eftersom det var akut, gick dit och meddelade i efterhand, sån vård är alltid godkänd. Vård som kan vänta måste dock godkännans först av dom, men inte akutvård.

men det är ju hemskt i så fall, får det verkligen vara så? tandvärk räknas som akut....och akutvården skall alltid vara godkänd för den har alla rätt till ...konstigt :crazy:

Men! GRATTIS från mig med :bump:

Bättre sent än aldrig va? :D

Självklart och man tackar :D är ju officiellt tant nu, har spräckt 40-årsvallen fast inte känt av någon kris :p

Det intressanta i sammanhanget är att min närmaste kompisar, min partner med familj, kollegor samt flera på Buke gratulerat mig... men inte min egen släkt. Verkligt talande och faktiskt inte något som förvånar mig MEN jäklar vilket liv det blir om jag skulle glömma någon av dem...

Släkten e värst... du vet....

Vv: Har fått ett erbjudande om förköpsrätt på en häst, en häst jag tidigare ridit och under flera år saknat massor och som ligger mig galet varmt om hjärtat :love: Pengarna finns inte just nu, men fodervärd ett år för senare köp var förslaget då. Ekonomin säger stopp just nu, men om jag får ett jobb så är det lugnt.... så förnuftet säger en sak och hjärtat säger en annan.....:banghead:*klurar*:nailbiting:

Jag är juh inte igentligen intresserad av att köpa häst, har juh tre redan :eek: även om den ena ska ut på foder framöver, helst livstidsfoder :) men så är det just den här hästen....fröken attityd som blivit tvingad till lydnad hela sitt liv, som har väldens största hjärta men som inte vågar öppna sig, men om man släpper tvång och lirkar som med min stora som jag redan har, så wow ! vilken häst :love:

Haha nåt nytt ju :)

Jag är helt slut och måste nog få en läkartid och nåt mot tröttheten och det.
Har sökt ett par roliga jobb nu så hoppas lite på dem :)

Kl
Krya på dig astronaut :)

Haft en så märklig helg så det finns inte.
Upp o ner och hit o dit....
Måste nog fixa nåt snart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
642
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
18
· Visningar
281

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• MyDog 2025