Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

VV: Mina kollegor har bestämt att jag ska vara hemma veckan ut och vila upp. Skönt när någon tar beslut åt en...

VV

Mark Zuckerberg (en av fejans grundare) påstår att vi inte har mer än 6 "separations" vilken annan människa som helst på planeten.

Jag har två till Barack Obama upptäckte jag idag. Så alla bukefolk har tre :p

VV

Mark Zuckerberg (en av fejans grundare) påstår att vi inte har mer än 6 "separations" vilken annan människa som helst på planeten.

Jag har två till Barack Obama upptäckte jag idag. Så alla bukefolk har tre :p

:cautious: Va????:confused:

vv: Sådär, nu har jag lyssnat på grannarna som har förklarat mig psykiskt sjuk inför hv, att jag borde flytta osv och en hv som inget kan göra och jag lyckas inget bevisa. :(
Jag börjar allvarligt fundera på om jag orkar mer....alls överhuvudtaget, dom kanske har rätt? jag äter inte, jag sover inte och jag fungerar knappt längre... så totalt sönderstressad....:cry:
Jag måste skaffa jobb om jag ska få allt att klicka och gå runt, hur ska jag lyckas med det? :(
Om det inte vore för hästarna skulle jag gå och hänga mig i närmaste träd nu...:cry:

Vad hände med att hela världen låg för mina fötter?
Vad gör jag nu? :(

He he, ja alltså.

Enligt Zuckerberg så har man bara 6 connections till vilken människa som hels. Dvs. Känner en som känner en som känner en som känner en osv.

Och då inser jag att jag känner en som känner Obama (eller iaf har träffat)

Delvis KL

Jättekram till de som behöver!!! :love:

Emmaw har hv nåt annat hus du kan få lägenhet i?
Du behöver lugn och ro.

Skulle också behöva jobb.. Ligger back runt 2000 varje månad

VC hade av oklar anledning bokat in nästa onsdag... Sjukskriven tom 15e nu iaf. Och blodvärden ok utom Dvit som är lågt.

Hoppas nu att du kryar på dig :)

Själv är mina blodvärden bortåt väggarna men allt blir krångligare av att vc anser att alla prover, svar och behandlingar ska utföras av nån annan, i detta fall medicin på NÄL.
Vad ska vi med vc till egentligen??

Varit en strålande fin "sommar"dag idag;) fast var bara 6 plus på morgonen.
Men glad över barbackaturen idag.
Ska äta falukorv, mandelpotatis och pepparrotssås nu:p

Och vår micro slutade just att fungera. VÄRDELÖST vetande.

Den är 23 år gammal. VÄRDELÖST vetande

Haha den ville nog gå i pension :)
Mammas Micro måste också ha varit urgammal :o

vv (viktigt vetande): MASSOR av :love: :love: :love: till lastbilschauffören framför mig på Hanröleden i Falun. Jag ser en ambulans bakom mig med fullt påställ, underlättar omkörningen på ett säkert sätt. Sedan "fastnar" den mellan mig och lastbilen, det fanns bara inget sätt för den att köra om säkert. Lastbilschauffören gör sitt yttersta för att underlätta omkörningen och får till det precis innan lilla Lugnetrondellen :bow: jag hade ont i magen hela tiden ambulansen låg emellan oss, jag hoppas allt gick bra med patienten :(

Usch sånt är inte kul

Vv.. alla mina mediciner gör mig illamående, trött och gud vet vad..
Har i alla fal bokat biljetter till Percy Jackson på lördag. Fick tag på billiga biobiljetter via en här.. :)
Så kanske jag ska på teater den 20. Gratis till o med :D

Jag joggar på, så hårt det går ;) :p

Jepp 7,5 km idag med - love it :love:

*kl
Tydligen ska kommunen borra en ny brunn på vår mark eller precis på gränsen till kyrkans.

Kom fem-sex "gubbar" och frågade var de kan ställa flak och kompressor.

Spännande. Undrar var i informationskedjan det brustit. Ska tydligen ske nästa vecka, tur att jag är hemma då.

Tyvärr använder de ju hammarborr för vattenbrunnar så allt intressant berg blir smulor :( japp, jag erkänner villigt att jag är geolognörd! :D

Om de ska stå nära er mark skulle jag kolla om de borrar i 12- el 24-timmarsskift... en hammarborr låter rätt mycket så det kan ju vara bra att vara förberedd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
18
· Visningar
289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat