Nej, jag gick in och tyckte att de två med flit misstolkar min röst, för att isskreditera mig uppfattar jag det som eftersom jag tycker att jag var väldigt tydlig med varför jag röstade som jag gjorde. Då är det skummare än min motivering mot cirkus. Därför ville jag ändra röst till någon av dem.
För att jag var stressad och kollade röstlistan, då kändes det sämre magkänsla när BSF valt cirkus med en kass motivering. Inte mycket, men det vägde över under de sekunder jag hade på mig att välja.
Värt att tillägga är att jag kom hem :53, panikläste leken fram till DL och kände att jag ville ändra i sista sekunden (vet ej ens om rösten räknas, min klocka var 22:00 när jag la den?), och då tog jag den som kändes bäst. Hade jag haft mer tid hade den säkert kunnat hamna på snurrfian, men nu hann jag inte läsa igenom mer. Hade någon av dem haft fler röster än den andra hade rösten hamnat där, men de hade ju varsin när jag la min röst.
Jag såg inte din röständring. (Jag bråkade med telefonen för att feta texten
)Jag ändrar ju så att cirkus inte fick två röster men att BSF fick det istället. Så jag gör inte så att fler får två röster, bara att en annan får det.