Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Höll på att glömma bort leken i vardagslivet,
Tre röster hittills, en som baseras på ot, en som baseras på att någon annan inte hade röst när hon hade sagt att hon skulle rösta och så en "hämd" röst på det... Väldigt ot baserade röster, precis som vanligt i lekstart.
Tänkte lägga mig tidigt idag, eller i alla fall försöka, men då måste jag rösta först. Och det känns mindre lätt, som vanligt DL1 iof.
4 röster hittills:
Idahoe röstar på bumpo, temabaserat.
Cirkus röstar på Mammas för att Mammas skulle rösta tidigt men inte gjort det.
Mammas röstar på cirkus för att cirkus medger att hennes teori är dålig flera gånger men ändå röstar på Mammas.
Ferrari röstar på mig för att jag verkar kunna allt om gremlins.
Nå, Mammas "hämndröst" sticker ut lite, visst hade hon väl ont om tid, men i alla fall...
Tycker dessa två är skumma och vill ha min röst till hämnd.
Mammas ändrar röst till bsf
vem hade du röstat på då?Alltså, jag har helt glömt bort att rösta!
vem hade du röstat på då?
@Mammas - varför tar du bort en röst på cirkus så jag ska kunna åka?
För så tolkar jag det?
Varför valde du BSF av de två?
och tillägg till det om du nu inte såg min röständring och inte heller Niyamas 3;e röst på mig varför göra så det blir fler med 2 röster på sg?
Äh, du brukar väl överleva ganska länge? (Även om det var snabbt grävt av dig - oavsett roll )Men det är inte säkert heller - tydligen är jag superbra på att gräva min egen grav så att det är bara att inse att det är så
jo på sistone har jag varit med länge så fair enough så sett. men men menÄh, du brukar väl överleva ganska länge? (Även om det var snabbt grävt av dig - oavsett roll )
jo på sistone har jag varit med länge så fair enough så sett. men men men
du får se vid uppdateringFår väl hoppas du tillhör en lya där du kan fortsätta skriva då