Tomteland! *ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jösses vad rörigt det blev på slutet. Hann @Mirtai rösta innan DL eller är det min klocka som går fel? :confused: Blir en väldigt spännande uppdatering oavsett!

Sen, ett litet önskemål från en som inte lekt längre: skulle det gå att be folk att tagga personer de nämner i inlägg? Är så lätt att missa när folk skriver om en annars.

Edit: Och där kom uppdateringen. Lucian, tusan också! Nu blir det att nysta bakåt här....

Uppdatering!!

Folket i tomteverkstaden tyckte att quarter4ever betedde sig mycket märkligt. I veckan som gick var hon uppe hur tidigt som helst, kanske hela natten?? Lite läskigt ändå. Ok att hon hade haft fina ljus på sig men alltså, den här förkärleken för mörker och eld, nja.. de bestämde sig för att ge henne en tidig julklapp i form av en resa till solen, liksom för säkerhets skull.

quarter var Lucia (ängel)

när jag för en gångs skull blir ängel :cry::cry::cry:
buhu!
Lycka till goda ändå:)

Jösses vad rörigt det blev på slutet. Hann @Mirtai rösta innan DL eller är det min klocka som går fel? :confused: Blir en väldigt spännande uppdatering oavsett!

Sen, ett litet önskemål från en som inte lekt längre: skulle det gå att be folk att tagga personer de nämner i inlägg? Är så lätt att missa när folk skriver om en annars.

Nej, den var någon minut för sen

Edit: Och där kom uppdateringen. Lucian, tusan också! Nu blir det att nysta bakåt här....

Tror det bara går att tagga 5 personer eller nåt, så om man skriver långa inlägg om flera så funkar det inte. Fast det kanske mest är Q som skriver så långa.

Om jag ska utveckla rösten tyckte jag att det var konstigt att @Blacksmithfarm och @Snurrfian (även senare @bumpo, kanske missat någon) skriver att jag hämndröstar när jag tycker att jag var väldigt tydlig med exakt vad i @cirkus inlägg jag tyckte var skumt, och som tydligt skulle kunna tillämpas på henne oavsett vem hon lade sin röst på. Den var inte jättestark, men det var det bästa jag hade då. Men att skriva att det är en hämndröst är att förvrida vad jag skriver. Isf får de skriva min motivering och säga att de tror att det är en hämndröst, men att skriva att det är det är att förvrida sanningen och misstänkt i mitt tycke.

Edit: Glömde tagga, la till dem. :o

Nu kallar sängen, imorgon har jag lite saker att fixa på dagen men kommer in till kvällen.
Jäkla skit att ni röstade ut ängeln i första DL :banghead:

Mirtais röst var enligt min klocka för sen så den har jag inte räknat.

Påminner om natt-DL kl 11.00 imorgon! Sena PM räknas inte!

Dag-DL- fre kl 21.00

Om jag ska utveckla rösten tyckte jag att det var konstigt att BSF och Snurrfian (även senare bumpo, kanske missat någon) skriver att jag hämndröstar när jag tycker att jag var väldigt tydlig med exakt vad i cirkus inlägg jag tyckte var skumt, och som tydligt skulle kunna tillämpas på henne oavsett vem hon lade sin röst på. Den var inte jättestark, men det var det bästa jag hade då. Men att skriva att det är en hämndröst är att förvrida vad jag skriver. Isf får de skriva min motivering och säga att de tror att det är en hämndröst, men att skriva att det är det är att förvrida sanningen och misstänkt i mitt tycke.

Det är ju populärt att kalla det för hämndröster oavsett motivering, vilket jag tycker är lite trist. Jag har då aldrig röstat på nån som "hämnd".

Pust och stånk - hemma från nattning av hästarna och ser att jag sånär höll på att bli utröstad.

Det ser ut som om det blev en väldig snurr på slutet. Jag ska försöka läsa igenom allt en gång till och se om jag kan komma fram till något.

Jag var lite inne på BSF, jag reagerade på hennes röst som inte motiverade alls varför hon valde just Cirkus. Det kändes lite slött liksom. Med facit i hand hade det kanske varit ett bättre val (eller ja, det hade ju varit bättre med tanke på att typ viktigaste rollen lynchades).

Nu kallar sängen, imorgon har jag lite saker att fixa på dagen men kommer in till kvällen.
Jäkla skit att ni röstade ut ängeln i första DL :banghead:

Ni? Really? Oavsett om du var med och röstade ut Q eller inte var du uppenbarligen inte inne och försvarade henne, lite ofint att komma in och säga "ni" i det läget. Det känns skumt för mig, som att du vill göra det tydligt att du iaf inte var med och röstade ut henne. Det är första dagen, det är knappast så att de som röstar ut någon har koll på vem de röstar ut. Mer än möjligtvis onda, som har koll på varann.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar