Jag tycker fortfarande att
@cirkus är lite skum i sitt röstinlägg (
#57), när hon flera gånger påpekar att teorin är dålig. Och ja, det är den, men utifrån vad som finns är den inte speciellt uppseendeväckande. Så förstår inte riktigt detta att skriva att den är så kass, två gånger.
Under sida fyra ser jag inte så jättemycket skumt i
@Niyama som hon fick rösten från Q från.
@Snurrfian skriver sitt "hämndröst"-inlägg i inlägg
#80. Visst är min röst inte stark, men den är inte heller OT-baserad som hon säger. Tycker också att inlägg
#83 skaver lite, varför skulle jag vara fredad från en röst pga att jag är återvändare? Sedan att en kanske inte lägger en avgörande röst baserad på OT, men en förstaröst kan ju inte vara något uppseendeväckande? Har svarat henne redan idag på det hon skrev där.
I inlägg
#84 blir
@Blacksmithfarm intressant, där hon först skriver om min teori, vilket innebär att hon uppfattat den, men ändå skriver att den är en hämndröst och dessutom att den sticker ut. Sedan röstar hon på cirkus för att det är mest skumt. När min röst var den som stack ut mest tidigare och inget nytt hänt från någon av oss? (Ser att
@Idahoe tar upp samma sak ovan)
@Araminta sticker ut i inlägg
#87. Hon skriver att hon röstar på niyama baserat på att hon skriver men inte tillför något relevant. Och så ett "Sorry!" på det? Varför sorry? Är det för att hon tycker att den är dålig? Varför ursäkten Ara? Ser att du inte såg rösten så du visste inte att det var en andraröst.
@hemlig har jag ju ifrågasatt förut, och hon röstar på idahoe på grund av dåligt baserad röst. När rösten är en förstaröst baserad på OT. När Hemlig lägger sin röst finns en del annat. Så att ducka för att lägga en röst som gör skillnad och sedan komma in och gnälla på att "ni andra" röstat ut ängeln är rätt skumt tycker jag. Här är det inlägget:
#147. Hon har heller inte varit inne och lobbat för att Q inte ska röstas ut, så vad har du gjort för att förhindra att Q åkte? Här svarar hon att hon inte kan göra det när hon inte vet roller (
#161), men då kan ju de som röstade ut det inte veta det heller? Så varför ska de få skuld för det?
@bumpo skriver också att jag röstat med en hämndröst.
Oops, hann bara detta precis innan DL.