2. cirkus - det är jag
3. bumpo - la en andraröst på Q, efter det så har hon varit väldigt tyst kan jag tycka. Hennes röstmotivering bygger på andras resonmang mer än eget tänk. De få terorierna om andra är inga direkt egna reflektioner mer sammanfattning, möjligen att hon också kallar Mammas röst på mig för hämdröst
4. Snurrfian - jag tycker att hennes röst på Q också skaver, även om hon förklarat sig så hänger rätt mycket av hennes tankar inte ihop, tex för hon det till att Mammas röstade på bsf som inte hade någon röst, när hon hade det.
5. Mammas - mammas, mammas, mammas, röstade på mig igår för att jag sa samma sak två gånger, sen så ändrade hon sin röst från mig till bsf. Jag vet ju min roll och utifrån det så tänker jag att om hon är ond så ser jag inte poängen i den ändringen alls för en ond så borde det kvittat om jag eller Q åkte. Jag är absolut inte säker, men detta gör jag att jag vågar hålla Mammas något godare
6. hemlig - har väldigt få inlägg och intrycket är väl inte superstabilt precis. Tanken att någon ulv skulle ha röstat på q är väl inte direkt en kioskvältare, vore bra att se mer från henne idag
7. Ferrari - inte heller jättemycket tankar, men hon röstar på bsf med en röst som jag kan förstå. Första DL är skitsvårt, men bsfs röst på mig var märklig tycker jag så jag fattar hennes röst. Just nu ser jag henne som neutral
8. Idahoe - gräver på så gott det går med den bristfälliga info som funnits. Hittills ingenting som jag reagerat på.
10. Blacksmithfarm - skum röst igår, skum röst idag. Inte på själva personen hon röstade på egentligen, men teorin känns otroligt defensiv, som om hon inte vill avslöja sig och det tycker jag är rätt typiskt ond spelare. Ondvibbar här, inte jättestarka, men ändå finns dom där
11. Niyama - lägger tredje rösten på q- inte förvånande att hon lägger den på q iofs efter deras dividerande, men det jag reagerar på idag är Niyamas lite laid backa inställning till det jag tycker är ett ganska skarpt läge. När Niy är god brukar hon vara närmast paranoid. Jag får inga godvibbar precis.
12. Araminta - vet inte här heller. En röst på Niyama igår som innehöll ett mycket konstigt "Sorry!" som jag har jättesvårt att placera, mest känns det som jag är skitförvirrad god som inte vet vad jag ska rösta, Förlåt om det är på en fellow-god. Så neutral för stunden i allafall