Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om vi leker i fler lekar ihop kommer du lära dig lite hur jag leker, dvs ofta förvirrat
Nej, jag menade inte att nån gjort nåt som verkar ont redan i första DL, men att jag tror att åtminstone en ulv röstade på q.
Jag väljer i nuläget att lita på cirkus, som håller dig för god. Det finns två scenarion där ni båda kan vara goda och jag hoppas det är ett av dom och att ni inte bägge sitter i lyan och skrattar just nu.
Vilka håller du som tvillingar då?Och hur många tvillingar finns det i den här leken egentligen? Just nu känns det som väldigt många
Det beror på hennes inlägg, där hon vill hålla Mammas för god. Jag kan ha totalt fel i att lita på henne, men tar den risken. Vi måste få ut en ond idag.
Har jag fel om cirkus roll så får @quarter4ever låna ut en stekpanna.
Vilka håller du som tvillingar då?
Jag chansar i att lita på henne, som jag sa. Jag tolkar hennes inlägg på det sättet nämligen.Vad gör att du litar på henne då?
Tycker det känns en aning jobbigt att @Mammas drar upp misstankar mor @Blacksmithfarm men sen istället lägger en röst på @hemlig precis som BSF gjorde?! Fattar Mammas noja om att det kanske inte är rätt att rösta på BSF, men att dessutom lägga rösten på samma som BSF känns sådär.
Bara ett parOch hur många tvillingar finns det i den här leken egentligen? Just nu känns det som väldigt många
Bara ett par
Vad är dina egna tankar om det hela?
Jag kan inte riktigt förstå varför BSF pekar ut hemlig som den enda som "flyter med under radarn", jag tycker att Idahoes röst på Bumpo är precis lika outstickande, och jag ser inte att BSF ens har reflekterat över det utan för det väldigt lätt för sig genom att rösta på Hemlig, den som har blivit ifrågasatt. För att använda BSF egna ord, ett sätt att "flyta med under radarn" tycker jag. Varför blir en röst mer skum för att ingen följer den?Eftersom jag inte litar på att ha tillräcklig täckning på mobilen ikväll så lägger jag en säkerhetsröst nu, så att jag inte missar DL.
Om jag hinner hänga med i leken och något annat mer misstänkt dyker upp så kommer jag troligen att ändra min röst.
Blacksmithfarm röstar på hemlig
Då hennes röst är den som mest signalerar "flyter med under radarn" för mig. Med en lagom förstadagsteori/röst.
Nu börjar jag bli lite mer kluven i vad jag ska rösta. Hemlig menar att cirkus känns god och eftersom cirkus säger detsamma om mammas så börjar jag få en helt ny bild.
Jag börjar bli osäker men känner att jag måste rösta vilken minut som helst eftersom den lille är extremt kinkig.
Det är det jag inte fattar. Dessutom tycker Snurris att hemlig är god (eller i alla fall att Mammas är på fel spår med rösten där). Och så jäkla många kan inte veta om varandra.
Jo, det har vi gjort vill jag minnas även om det var ett tag sen (min telefon ville få det till att du hette helig jämt )Jag tror inte vi spelat ihop förut? Tror inte det. Jag brukar vara både hemlig och, framförallt, förvirrad, när jag leker .
Tar upp det här igen. Har du svarat på det @hemlig så har jag missat det och ber om ursäkt. Men, du håller cirkus som god för att hon tror att Mammas är god? Jag förstår inte riktigt varför? Och, är det någon av de andra med 2 röster som du tror är ond då, om lyan skulle försökt rädda denne genom att få ut Q? Eller vvarför skulle det annars spela nån roll för dem vilken av de goda som ryker?För att q var god.
Tillägg: Klart som korvspad att lyan hellre vill ha ut en god än en lyamedlem. Det behöver man ingen särskild tankeverksamhet för att förstå.
Var de övriga röster låg vet jag inte alls, jag vet ju inte heller om nån ulv röstade på q men jag har svårt att tro att de inte skulle gjort det.
Jag kan hålla med Jag läste igenom leken nu, och nästan varje gång när jag kom på en fråga jag ville ställa till någon eller be om förtydligande, så hade antingen du eller Mammas redan gjort det. Ni kan väl spara lite till mig iaf?Inser att jag blir lite sysslolös när @Mammas är med, hon har redan ifrågasatt det jag undrar över Betyder dock inte att jag håller Mammas som god, hon kan vara vad tusan som helst.
Utan att försvara någon så tänker jag att det kanske fanns lite mer att gå på i leken när hemlig lade sin röst än vad det fanns när jag lade min och typ ingen skrivit någonting?Jag kan inte riktigt förstå varför BSF pekar ut hemlig som den enda som "flyter med under radarn", jag tycker att Idahoes röst på Bumpo är precis lika outstickande, och jag ser inte att BSF ens har reflekterat över det utan för det väldigt lätt för sig genom att rösta på Hemlig, den som har blivit ifrågasatt. För att använda BSF egna ord, ett sätt att "flyta med under radarn" tycker jag. Varför blir en röst mer skum för att ingen följer den?
Snurrfian röstar på BSF eftersom jag tror att hon är en ulv, hon gör det väldigt lätt för sig genom att rösta på någon som har fått lite ifrågasättande utan att egentligen kunna peka på något som är skumt.
Och hur många tvillingar finns det i den här leken egentligen? Just nu känns det som väldigt många
och nu kom Snurris, min andra toppkandidat till att vara skum och röstade på samma som jag gjorde, dessutom håller hon hemlig som god- även hemlig håller mig som pålitlig och nu får jag storjävla nojja.