men det jag reagerar på idag är Niyamas lite laid backa inställning till det jag tycker är ett ganska skarpt läge. När Niy är god brukar hon vara närmast paranoid.
Kommer börja noja när det närmar sig DL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men det jag reagerar på idag är Niyamas lite laid backa inställning till det jag tycker är ett ganska skarpt läge. När Niy är god brukar hon vara närmast paranoid.
Så du väljer att rösta på mig, istället för på BSF, ifall hon är god? Men du bryr dig inte om min roll?Nu när fler ser det skumma i @Blacksmithfarm vore ju det logiska att luta sig tillbaka och ba "Ok, nu kan jag chilla, bra att fler ser det." Men icke- Min hjärna bara "NU ÄR DU PÅ FEL SPÅR!". Och det är ju så, nu känns det som att alla som ser det skumma i BSF måste vara onda som vill lura ut mig och alla andra på villovägar mot stackars oskyldiga BSF. Eller så tänker lyan att det är kul att spela lite längre och ba skiter i henne och hakar på och röstar ut henne. Eller så är hon ond och de onda vill inte riskera att rädda henne, och låter oss goda rösta ut henne för att sedan kunna leta onda som alibiröstat bland de goda som röstat ut henne. Eller... Well, jag har täckt in allt nu va?
Jag lutar just nu åt att jag inte vågar rösta på BSF eftersom det känns vanskligt när så många håller med om att hon gjort skumma saker. @hemlig har också betett sig skumt, så jag väljer att lägga min röst där. Jag kommer prolly följa tråden men vill inte riskera att missa att rösta för att jag somnar på soffan.
Så, på grund av glidig röst igår, uttalande om att onda måste ha röstat ut Q och ingen motivering till dessa tankegångar röstar jag därför på Hemlig.
Mammas röstar på Hemlig
Jag har varit beredd att rösta på dig för att du "gått på mig" så mycket, sen kommer cirkus (som jag inte vet var jag har) och lägger dig åt godare hållet och därför har jag velat.
Bara att hon vill hålla Mammas åt det godare hållet. Jag vet dock inte cirkus roll, så jag vet inte om det är en ulv som skyddar en ulv eller en god som vill hålla en annan för god.Vad är det cirkus skrivit som gör att du velat?
Bara att hon vill hålla Mammas åt det godare hållet. Jag vet dock inte cirkus roll, så jag vet inte om det är en ulv som skyddar en ulv eller en god som vill hålla en annan för god.
Snarare att jag har haft huvudet fullt med IRL grejer och inte riktigt har hunnit med att ens fundera över leken. Men jag håller på nu!@Snurrfian verkar ha fastnat lite på att säga hur onda resp goda brukar spela. Hon röstade också på Q igår. I övrigt har hon inte sagt så mycket i leken. Ett sätt att glida under radarn?
Snarare att jag har haft huvudet fullt med IRL grejer och inte riktigt har hunnit med att ens fundera över leken. Men jag håller på nu!
Så du väljer att rösta på mig, istället för på BSF, ifall hon är god? Men du bryr dig inte om min roll?
Jag har varit beredd att rösta på dig för att du "gått på mig" så mycket, sen kommer cirkus (som jag inte vet var jag har) och lägger dig åt godare hållet och därför har jag velat.
När det gäller @cirkus så funderar jag precis som hemlig på den godförklaring hon gör, det finns två (eller kanske några till )scenarion för det och om de båda skulle vara ulvar så känns det väldigt vågat, ett annat alternativ är att de skulle kunna vara tvillingar.
Utifrån din roll kan betyda väldigt många saker, lite som jag var inne på. Det kan betyda allt och inget, men jag tyckte att det var värt att notera.Fast om du och @hemlig läser vad jag skrev så går mina funderingar utifrån min roll - så vad skulle mammas ha att vinna på att ändra sin röst igår om jag hade varit god och hon ond? Jag förstår ju att ni er andra scenarion som jag inte ser eftersom ni inte vet min roll, men jag vet den.
Visst *kan* mammas vara ond, men detta är i allafall min slutsats just nu
Om vi leker i fler lekar ihop kommer du lära dig lite hur jag leker, dvs ofta förvirratJag har utvecklat mina misstankar mot dig. Jag omvärderar dem gärna om du förklarar hur du tänkt med dina uttalanden.
Jag ifrågasätter det du skriver som är konstigt, när du inte svarar frågar jag igen. Frågade förut idag om du menade att cirkus eller niyama gjort något som får dem att verka onda eftersom du menade att onda hade velat få ut just Q. Vet inte om det är en tankevurpa, annars skulle jag bli tacksam om du förklarar hur du menar.
Jag väljer i nuläget att lita på cirkus, som håller dig för god.
Det beror på hennes inlägg, där hon vill hålla Mammas för god. Jag kan ha totalt fel i att lita på henne, men tar den risken. Vi måste få ut en ond idag.Men varför? Alltså, hur kommer det sig att du litar på cirkus? Nyss skrev du ju att du inte vet var du har henne? Ändå väljer du att lita på henne när det gäller Mammas?