Vem kan tröttna på dig?
(min man antagligen, som fick stå ut med att jag försökte tjuvläsa ulvlek under julbordet ikväll )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem kan tröttna på dig?
Men va? Hur ond är inte du? Röstade du på den du tror är siaren?!Jag var övertygad om att du var siare @cirkus . Särskilt när du sen skrev att du hoppades att tomten skulle skicka ett skydd till siaren
Eftersom jag trodde du var siare så försökte jag "ta din roll", göra en @Niyama :P låtsas att jag var siare som siat mammas och inte du.
Nej, jag trodde så först. Sen började jag prata med Snurris om cirkus och Mammas drog en fuling och toklurade oss så jag chansade - och chansade felMen va? Hur ond är inte du? Röstade du på den du tror är siaren?!
Suck @Niyama vi får sluta att haka upp oss på varandra
Nej, jag trodde så först. Sen började jag prata med Snurris om cirkus och Mammas drog en fuling och toklurade oss så jag chansade - och chansade fel
Äsch det var typ vad jag gjorde sista halvtimmen innan dl också, skriva teori på dass och sen hålla koll under kaffebordet(min man antagligen, som fick stå ut med att jag försökte tjuvläsa ulvlek under julbordet ikväll )
Varför käkade ni inte mig om ni trodde jag var siare?
ja visst borde duJag brukar ju låta dig vara för att du alltid är skum, men så var du ju ond nyligen när jag gjorde så. Iofs borde jag ha fattat att du som god inte borde dra så mycket uppmärksamhet helt i onödan.
Jamen självklart. Inte är det mitt fel i alla fallAllt är @Snurrfian 's fel menar du .
ja visst borde du
Jag var heeelt övertygad om att du var ond ( tills idag)
ja visst borde du
Jag var heeelt övertygad om att du var ond ( tills idag)
Ja jag brukar utgå från detMen du trodde ju att alla onda var goda där ett tag om jag minns rätt
Ja jag brukar utgå från det
Haha. Ja så kan det gå !Mycket sympatiskt, jag är typ tvärtom