Ja, du vill väl fira antar jag
Fira? Vem? Jag? Jag är ju oskyldigast i världen
Tack för gott spel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, du vill väl fira antar jag
Sorry .
Försökte få hjälp av min kära tvilling men @Snurrfian var lika förvirrad som jag
Jag hade kunnat ersätta bumpo med Q men det var ju överflödigt i detta läge
Tycker att onda lyckats göra en OS-uppvisning i glida under radarn fram tills ikväll när det rasslade loss lite för goda! Ibland kunde jag läsa sidvis där goda bara argumenterade med varann. Snyggt lirat allihop, kul att vara LL igen, det är jag gärna när det behövs
Alltså min hjärna är helt off idag, jag funderade på om mammas och cirkus körde något eget race och båda var i lyan.Men @Snurrfian då!
@Mammas det här skrev jag till LL när jag fick spioninfon:
"Hm, nu finns två som verkar vilja vara siare men det kanske är Mammas ändå. Men Mammas borde inte vara så puckad att hon siar mig, hon borde ha fattat min roll när jag skrev om snurris "
Sorry
Jag hade kunnat ersätta bumpo med Q men det var ju överflödigt i detta läge
Onda, hur tänkte ni om vem som kunde va siare? Brukar ju funderas en del över det.
Själv var jag lite förvånad att cirkus fick så mkt tankar mot sig, jag fick rätt mkt godvibbar av henne. Fast jag hade ju iofs facit
Jag var övertygad om att cirkus var siare som siat mammas (spion), och trodde Niyama var tomten..
Jag hade inte fattat!
Vilket gjorde misstankarna mot just Cirkus väldigt tacksamma. Att medvetet lyckas lyncha siaren som ulv har jag nog aldrig gjort tidigare.
Liten detalj baraFast hon var ju inte siare.
Gizmo är ju såååå söt love:Och, i ren allmänbildnings tjänst- ser du den här i jul så skvätt inte vatten på honom och mata inte efter midnatt..